Ga naar inhoud

game pc kopen


Aanbevolen berichten

Beste,
Ik ben Alexander en ik zou graag een nieuwe game pc aankopen. De link van de pc vind u hier onder. Deze pc lijkt mij goed alleen vind ik dat er wat weinig opslag in zit. Zijn er nog andere dingen die u opvallen bij deze pc die niet heel goed zijn voor deze cpu en gpu combinatie? Ik hoop dat u me kan helpen.

https://www.dragoncomputers.eu/gamerPCs-vanaf-1000/AMD-Ryzen-5-5600X-6-Core-12-threads-3.7Ghz-turbo-4.6Ghz-snelle-Nvidia-Geforce-RTX-2060-grafische-kaart-256GB-SSD-16GB-DDR4?filter=115

Met vriendelijke groet
Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alexander, welkom op PCH.

 

Zo op  het eerste zicht lijkt het een leuke pc voor die prijs maar toch heb ik hier enkele opmerkingen.

De prijs is wel zonder Windows.

Als eerste de voeding die in deze pc zit is, vrij onbekend merk en als ik de weinige beoordelingen lees die er te vinden zijn lijkt me deze voeding echt een low budget voeding te zijn die ik zelf liever niet in men pc zou willen hebben.

Het geheugen dat ze erbij doen is 3200Mhz CL 22, hier zal je heel wat prestaties voor laten liggen, voor deze CPU lijkt me 3600Mhz CL 16 een goede optie te zijn.

De SSD is echt wel aan de kleine kant qua opslag, 256GB met Windows 10 en enkele games zal deze SSD zo vol zitten.

De grafische kaarten zijn op het moment verschrikkelijk duur, vaak kosten ze bijna het dubbele van wat ze horen te kosten.

Welke games wil je hier mee spelen op welke resolutie en hoe veel FPS verwacht je dan te krijgen?

Dan wil ik het ook nog even hebben over wanneer je via hun website wilt upgraden.

Nu zit er een 256GB Patriot SATA600 in  hun systeem dat ze aanbieden en deze kost ongeveer 40€

Als je zou willen upgraden naar een 1TB Samsung EVO 970 M.2 NVMe moet je 157.99€ bij betalen.

Dan kost je deze Nvme SSD  197.99€ terwijl je ze online vindt voor ongeveer 135€ :hmmmm:

Heb ik even gekeken mocht je de standaard cpu koeler willen upgraden naar een  Scythe Mugen 5 ARGB koeler die 95.99€ extra kost.

Deze vind je in de online shops voor rond de 70€ :wacko2:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.