Ga naar inhoud

[OPGELOST] Belgacom B-Box2 modem


Gast the insider

Aanbevolen berichten

Gast the insider

De laptops zijn te verdelen in 2 categorieën

1 pc

1 mac

beiden zijn met een firewall beveiligd : de pc met dezelfde die ik initieel had nl ZoneAlarm Free en de Mac met de eigen firewall

De pc tools firewall free die ik sedert gisterenavond gebruik heeft inderdaad ook diezelfde mogelijkheden qua toegang : van volledig blokkeren tot volledige toegang maar ja dat heeft comodo ook ...:s

een vraag : kan ik de B-Box 2 interne firewall écht afzetten of is de instelling "minimuun" een synoniem daarvoor :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast the insider

Ik heb terug professionele hulp ingeroepen (40 euro per half uur) en ..... die man vond direct het euvel !:adore:

Waar ikzelf - en vele anderen - aan voorbij waren gegaan : de windows firewall stond nog aan ! Ik dacht dat die zichzelf op "disabled" plaatste van zodra er een andere geïnstalleerd werd maar .....blijkbaar dacht ik verkeerd! :goodnight:

Ik kan wel van schaamte de grond inkruipen .... mijn excuses dat ik jullie bezighield met een dergelijk prul !:congrats:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.