Ga naar inhoud

alfabetisch rangschikken van bookmarks op iMac


Lendal

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

wie kent een "super" programma voor het alfabetisch rangschikken van bookmarks op een iMac. Safarisort voldoet mij niet. Heb ik niet gelezen dat er een probleem is met deze app ?? Ik heb heel veel bookmarks in verschillende folders !

 

Dank u 

 

Mvg

 

Lendal

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lendal zei:

Goedemorgen

 

wie kent een "super" programma voor het alfabetisch rangschikken van bookmarks op een iMac. Safarisort voldoet mij niet. Heb ik niet gelezen dat er een probleem is met deze app ?? Ik heb heel veel bookmarks in verschillende folders !

 

Dank u 

 

Mvg

 

Lendal

Wat voldoet er niet aan Safarisort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ictknechter zei:

Wat doet het niet want dan kunnen we misschien dat herstellen?

 

5 uren geleden, Lendal zei:

ook MacOS heeft een programma om dit te doen maar die gooit alles overhoop 

Wat gooit het dan overhoop bedoel je niet goed ge rangschikt?

Antwoord je nog even op de vragen?

1 uur terug, Lendal zei:

ik ben al veel langer lid maar er waren problemen met registratie en login . Ik moest een nieuwe registratie nemen

Dit wist ik niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel zo zijn dat het probleem langs mijn kant ligt en niet het programma. Immers verschillende van mijn bookmarks waren niet ondergebracht in een bepaalde folder en safarisort gooit dan alles door mekaar ttz deze bookmarks krijgen dan "ergens" een plaats op basis van het alfabet . Vind ze dan maar !

 

Ik heb nu een folder voorzien "niet-gerangschikte" en ben bezig alle enkelingen in deze folder onder te brengen. Als ik klaar ben dan moeten alle bookmarks in een of andere folder zitten en laat safarisort ze dan maar rangschikken. Akkoord ? 

 

Goede nacht

 

Lendal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.