Ga naar inhoud

probleem met blue tooth keyboard


Lendal

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

s'avonds wordt mijn iMac op sleep gezet. Ik heb vastgesteld dat wanneer ik de volgende morgen mijn iMac inschakel met paswoord mijn blue tooth keyboard niet herkend geweest is. Immers ik ga naar system preferences > keyboard en lees geen blue tooth keyboard gevonden . Terwijl mijn PC aan het zoeken is , leg ik mij keyboard eventjes af voor eendertig tal seconden en schakel hem dan terug in. Dan lees ik blue tooth keyboard gevonden. 

Als het blue tooth keyboard niet ingeschakeld is , verloopt het tijpen zeer slecht. 

Wat kan ik doen , aub ? 

Het keyboard is een apple keyboard. 

 

Mvg

 

Lendal

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit versta ik niet . IK schakel de imac uit , leg hem terug aan en ga naar system preferences. Ik stel vast blue tooth keyboard not found , computer zoekt, ik zet keyboard af en terug opnieuw aan en lees bij system preferences key board found !

Dit is het verhaal niet meer en niet min

 

Goedenavond

 

Lendal

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik veronderstel dat dit uw raad is  : beiden afzetten ; bij opstarten iMac aanzetten en eenmaal deze opgestart keyboard aanzetten ?

 

ik heb geen weet dat ik dit vroeger moest doen maar ja ik weet ook niet hoelang het bluetooth keyboard niet gevonden was door de iMac. 

 

dank u

 

Lendal

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.