Ga naar inhoud

een mogelijke database voor invoeren gegevens


bastet

Aanbevolen berichten

Ik ben absoluut niet computervaardig; diegene die me zou helpen, aub. heb voldoende geduld om het wat uit te leggen
het invullen van al de gegevens zou best heel eenvoudig moeten kunnen verlopen; want anders dreigt het fenomenaal fout te lopen.

 

1. ik heb een lijst met coördinaten van mensen

2. ik klik op een naam en 

   a. moet kunnen zien wat deze specifieke persoon reeds gekregen heeft

   b. moet de items in deze lijst kunnen vervolledigen met datum ontvangst & hoeveelheid (pelletes en pétrole ook betalingsbedrag)

   c. voeding en drank moeten datum van ontvangst krijgen, rest niet

   d. andere items moeten een hoeveelheid  hebben

   e. enkel pellets en pétrole moeten een bedrag van betaling hebben

  

3. bij elke persoon zouden alle items beschikbaar moeten kunnen zijn

4. Het zou heel wendbaar en makkelijk in te vullen moeten zijn

 

is er iemand die me daar bij zou kunnen helpen?

ik voeg een lijst bij met artikels; met artikels die een datum en inhoud zouden moeten krijgen en een lijst en een lijst met artikels die een datum, een betaald bedrag en een hoeveelheid zouden moeten krijgen

de lijst artikels is oorspronkelijk eigenlijk een inventarislijst

 

indien persoon A op 20/10 2 flessen melk en een pak boter gekregen heeft; en in de inventaris stonden 20 flessen melk en 10 pakken boter; zou het resultaat in de inventaris het verschil tussen beide moeten zijn.

 

het gaat hier om een administratie op poten te kunnen zetten voor een donatiecentrum in het getroffen Wallonië. 

 

ik ben benieuwd en.... hopelijk kan men me hier toch wat verder helpen want al diegenen die me in de voorbije 2 maanden beloofden om iets op poten te zetten laten het afweten….. en ik  had beloofd dat het tegen 1 januari 2022 op punt zou staan

 

alvast merciekes, maria-rita

adressen voorbeeld.xlsx lijst artikels2.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.