Ga naar inhoud

[OPGELOST] toetsenbord laptop


Gast laptop

Aanbevolen berichten

heb een vraagje.ik heb mijn zus haar laptop gebruikt om aan mijn iendwerk te werken maar aan gezien ik de toetsenbord niet gewoon ben en vervelend vind van de laptops heb ik mijn toetsenbord aangesloten geen probleem alles ging tot wannneer ik de toetsen bord verwijderde en mijn zus wou typen op de laptop met de standaard toetsenbord maar dat ging niet alles type verkeerd. Kun jij mij daar bij helpen ?

mvg geoffrey en mijn zus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je laptop geheel aanstaat, en je kijkt naar je taakbalk onderin je scherm, staan er op rechts een hoeveelheid pictogrammen. Ook het toetsenbordje. Als je deze indrukt, op wat staat deze ingesteld? Kijk of deze op Verenigde Staten (internationaal) staat.

Typt alles verkeerd? Of bepaalde letters? Ctrl + Shift wil nog wel eens de boel terugdraaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je gekeken of NumLock aanstaat? Vaak omdat de toetsenbord van je notebook het numerieke gedeelte van een extern toetsenbord niet extra heeft (het aparte blok rechts met cijfers op een normaal toetsenbord), wordt het verdeeld over enkele letters.

Soms heeft je notebook een Fn functie, dan zul je Fn + Numlock tegelijkertijd moeten indrukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.