Ga naar inhoud

Waarde kopieren uit ander tabblad met variabele regel nr.


Cor-Assa

Aanbevolen berichten

Beste mensen, voorbeeld bijgevoegd

 

Als de waarde in cel E5 wordt geweizigd moet de Regel nr. ook wijzigen, dat gebeurd ook.
Maar hoe krijg ik de waarden uit de kolommen C en E naar de 2 cellen gekopieerd d.m.v. VBA zonder naar het tabblad Blad2 heen en weer te switchen? Normaal lukt dat wel maar omdat de regel variabel is krijg ik dit niet in een VBA code.

Wie heeft voor mij een oplossing?
B.v.d. Cor Assa

Kopieren van ander tabblad met variabele regel.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, dotchiejack zei:

Cor zei dat hij een oplossing had gevonden, maar niet meegedeeld wat de oplossing was, jammer dan konden nog andere forum bezoekers met de dezelfde vraag eventueel ook een antwoord vinden.

 

Het antwoord gaat nog komen. Heb de oplossing gevonden in mijn originele bestand.

Moet het even omzetten naar het voorbeeld bestand maar had geen tijd meer, moest naar mijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/2/2022 om 17:14, emielDS zei:

omdat hij  blijkbaar toch de oplossing niet gevonden heeft zal ik ze hier maar plaatsen

Kopieren van ander tabblad met variabele regel.xlsm 22 kB · 2 downloads

Beste emielDS,

Schijnbaar heb jij mijn vraag en mijn oplossing niet begrepen?

Dit was een eenvoudig voorbeeld maar het originele bestand is veel complexer.

Dat is ook de reden dat de door jouw genoemde oplossing niet werkt en de mijne wel!

Toch bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.