Ga naar inhoud

Ubuntu 21.10 installatie


Aanbevolen berichten

Dag Martijn,

 

Dat lijkt er op dat het goed is geïnstalleerd.
Als je op de home map dubbel klikt zit je n je persoonlijke map.
Daarin kan je alle mappen zoals afbeeldingen, documenten, muziek, downloads en video's vinden.

Heb je er voor gekozen om Ubuntu lang te gebruiken? Dan had je beter een Ubuntu 20.04 geïnstalleerd omdat dit een Long Term Support versie is.
Heb je tijdens de installatie gekozen voor "wis schijf en installeer Ubuntu" dan ben je Windows kwijt.

Ook alle gegevens zoals afbeeldingen en documenten enzoverder zullen weg zijn als je er niet eerst een back-up van gemaakt hebt op een externe schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Hensyr zei:

Dag Martijn,

 

Dat lijkt er op dat het goed is geïnstalleerd.
Als je op de home map dubbel klikt zit je n je persoonlijke map.
Daarin kan je alle mappen zoals afbeeldingen, documenten, muziek, downloads en video's vinden.

Heb je er voor gekozen om Ubuntu lang te gebruiken? Dan had je beter een Ubuntu 20.04 geïnstalleerd omdat dit een Long Term Support versie is.
Heb je tijdens de installatie gekozen voor "wis schijf en installeer Ubuntu" dan ben je Windows kwijt.

Ook alle gegevens zoals afbeeldingen en documenten enzoverder zullen weg zijn als je er niet eerst een back-up van gemaakt hebt op een externe schijf.

 

Bedankt voor dit antwoord, ik had inderdaad een Long Term Support kunnen gebruiken. (wist hier niet van)

Alleen heb ik geen toegang tot BIOS met de F9-toets.

 

ik gebruik een Mini-PC Chuwi HeroBox 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de pc opstart (koud), krijg je dan geen info te zien tijdens het splash screen van de fabrikant?

In zo'n splash screen krijg je dikwijls voor een seconde of twee te zien welke toetsen toegang geven tot het BIOS.

 

Volgens sommige fora zou het de F7 toets kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.