Ga naar inhoud

Outlook 2016 kan niet worden geladen/geopend


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag , na een toevoeging van een imap account wiil Outlook 2016 helemaal net meer openen. Ik he de Office 2016 volledig verwijderd, opgekuist via Ccleaner en opnieuw geïnstalleerd.

Word, Ecell werken perfect , Putlook start maar stopt na enkele seconden met laden en toont een error boodschap.

Iemand raad?

2022-05-04_8-15-12.jpg

aangepast door mercury2001
Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is dat ik Outlook niet kan opstarten... alleen Outlook veilige modus start op, ik zie mijn account  in IMAP, zou pop moeten zijn  (Telenet webmail) kan dus deze instelling niet wijzigen, na afsluiten Outlook weer dezelfde foutmelding, akken opstarten in veilgie modus werkt, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Philiep, gevondenen hersteld met deze tip van u:

Recreate Your Email Profile

Some users were able to fix this error by recreating their email profiles.

  1. Type regedit in the Windows Search bar and launch the Registry Editor.
  2. Then, navigate to Computer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Profiles
  3. Go ahead and delete all the folders listed under Profiles.
    • Note: Depending on your Office version, you may need to navigate to Computer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\15.
  4. Relaunch Outlook and recreate your email profile.
  5. Go to File, select Account Settings, and click on Manage Profiles.

 

Rest nog 1 probleem: ik mis mijn AGENDA... hoe stel/configureer ik mijn iCloud account, zodat de agenda terug in Outlook zichtbaar is en gebruikt kan worden?

ps: instelling pop-account  is ook gelukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Philiep, pop gebruik ik thuis op mijn vaste PC, heb daar een hoop mappen met al mijn mails. We reizen veel , daar gebruik ik Telenet webmail, overzichtelijk op mijn kleine laptop en iPhone, ook geen 'zware en veel bestanden' (buiten Europa) dan te downloaden, internet is niet overal even snel ....

zal misschien een nieuw topic moeten lanceren ivm de  agenda  via iCloud, toch al van harte bedankt hé! mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.