Ga naar inhoud

Beeldstuurprogramma reageert niet meer en wordt hersteld...


fo0fight3r

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

ik heb net mijn systeem van een nieuwe grafische kaart voorzien. Goed geïnstalled met de laatste drivers enz ....Alles werkte prima tot ik opeens tijdens het spelen van een game bovenvermelde mededeling kreeg nadat mijn scherm zwart werd.

Na wat surfen blijkt dit een hardnekking probleem te zijn tussen de drivrers van mijn graf. kaart en vooral ( grrr.... ) Windows Vista.

Na herstart werkt alles weer een tijdje en dan ...pats, weer van hetzelfde :bawling:

Maar concreet een oplossing hiervoor vond in nergens op het net. Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai Windows Vista 32 bit

Mijn nieuwe graka is een XFX GTX260 Black Edition , ik heb eerst de drivers van de vorige kaart uninstalled en na het plaatsen van de kaart de de nieuwe drivers installed en geüpdated naar de laatste versie.

Alvast bedankt voor je interesse :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen,

ik heb net mijn systeem van een nieuwe grafische kaart voorzien. Goed geïnstalled met de laatste drivers enz ....Alles werkte prima tot ik opeens tijdens het spelen van een game bovenvermelde mededeling kreeg nadat mijn scherm zwart werd.

Na wat surfen blijkt dit een hardnekking probleem te zijn tussen de drivrers van mijn graf. kaart en vooral ( grrr.... ) Windows Vista.

Na herstart werkt alles weer een tijdje en dan ...pats, weer van hetzelfde :bawling:

Maar concreet een oplossing hiervoor vond in nergens op het net. Iemand een idee?

Het is dus blijkbaar een gekend probleem waar (voorlopig) geen oplossing voor is. Het alternatief is een andere grafisch kaart. Spijtig maar helaas. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.