Ga naar inhoud

WordPerfect 2002


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik ben ook bezig geweest maar importeren naar Access lukt me niet. Ik wel wel de records geteld. Het zijn er tussen de 1500 en 1600. Ik heb steeds met tientallen gewerkt en soms moesten er plaatjes tussen. Vandaar dat het er meer zijn dan ik geteld heb (1530). Bij allemaal meestal twee plaatjes, soms één, maar ook wel eens vier. Dus het wordt wel een behoorlijke klus. Maar misschien krijg ik dan eindelijk wat ik altijd al wilde. Voor jou is het ook een heel karwei. Als er iets 'opgeschoond' moet worden en ik kan daarbij helpen, dan doe ik dat natuurlijk graag. Verder is er geen haast bij. Zoals je hebt gezien zijn we in 1993 begonnen.  Dat is bijna 30 jaar geleden. Dus het steekt niet op een paar dagen, weken, maanden.... Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik het op de website goed gedaan. Het lijkt wel een dyslectische fout. Maar als ik in corel central alleen Du typ, krijg ik meteen de suggestie. Ik heb er helemaal niet op gelet. In mijn database heb ik het in elk geval meteen verbeterd. Kennelijk heb ik de eerste keer Duitsland verkeerd getypt en daarna blindelings de suggestie bevestigd. Ook hiervoor weer bedankt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan met vakantie. Ik heb mijn laptop natuurlijk bij me. En voor zover er geen wifi is, maak ik met mijn telefoon wel een hotspot. Op die manier kan ik overal mijn mail ontvangen. Alleen voor versturen werk ik dan via mijn webmail. Ik weet natuurlijk niet of je ook nog met vakantie gaat maar je weet al dat er met mijn database natuurlijk geen haast is. Ik lees mijn mail niet op mijn telefoon. Ik heb een kleine, een Iphone SE, de oude, maar dat is nodig omdat mijn man een speciaal hoesje heeft waar zijn telefoon in past en hij kan alleen met deze telefoon overweg. Ik moet dus dezelfde telefoon hebben, anders kan hij mijn telefoon nooit aanpakken🙂 Maar ik hoor wel van je. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.