Ga naar inhoud

[OPGELOST] ATI grafische kaart plots uitgeschakeld


linsi

Aanbevolen berichten

Gister deed-ie het nog! Vannacht de computer aangelaten. Vanochtend schijfopruiming gedaan en laatste update van Zone alarm geinstalleerd. Computer aangelaten. Ik kom vanmiddag thuis en ATI is verdwenen, geeft de volgende melding: uw ATI grafische kaart is niet geinstalleerd of werkt niet goed. Installeer hem opnieuw.

Geen idee hoe dat moet. Toen systeemherstel geprobeert: werkt niet. Computer meerdere keren aan en uit gedaan. ATI opgezocht bij de programma's: ik word niet wijs uit alle bestanden.

Hoe krijg ik ATI weer aan de praat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je drivers zijn waarschijnlijk door de schijfopruiming weggedaan.

Wat je best kan doen is gewoon de drivers opnieuw downloaden.

Dit doe je best met Ccleaner, en dan stukje "Gereedschap" en dan zoek naar gelang welke kaart jij hebt de driver.

Deze beginnen als je een ATI kaart hebt met uiteraard ATI display driver of Catalyst Control Center.

(Als het niet tussen de lijst staat, slaag je dit maar over)

Laat Ccleaner dan register opkuisen en tijdelijke bestanden enzo.

Download HIER driversweeper, om de laatste restjes van de oude drivers weg te doen.

Herstart je pc even, en sluit hem terug af (is niet noodzakelijk maar ik ben liever zeker)

Download HIER de nieuwste drivers, en installeer ze.

Normaal zou alles terug goed moeten zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, Bedankt! Op de Ccleaner na die mij geen code gaf is het probleem opgelost. ik heb alles er zelf uitgegooid en met driversweeper de restjes. Ik had een installatie cd dus ik heb Radion HD 3850 opnieuw geinstalleert. Het werkt. krijg nu wel bij opstarten de melding: Cannot load file or assembly MOM.Implementation or one of its dependencies. is dat erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal, dat is je driver die niet goed werkt.

Die vind een bepaald proces niet dat toch vrij noodzakelijk is.

Ik stel voor dat je PRECIES dezelfde stappen volgt zoals ik beschreef in de vorige post.

Maar dan wel de drivers download, en niet die van de Cd.

Waarom? Omdat die hopeloos verouderd zijn, en nieuwe drivers werken echt veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.