Ga naar inhoud

Windows Live 9.0 versus AVG 8.5... mijn cam werkt niet meer, hellup!


Aanbevolen berichten

Sinds ik afgelopen donderdag AVG 8.5 heb geinstalleerd, werkt mijn cam niet meer naar behoren op MSN. Ik kan de cam niet meer inschakelen en bij videogesprek krijg ik beeld met een cam met rood kruisje, degene aan de andere kant heeft dan wel beeld. Iemand een idee? Ik heb Windows Vista en mijn cam is ingebouwd, het is een Crystal Eye op een Acer Aspire 5735.

Nu las ik ergens dat AVG problemen maakt met System32 en volgens mij moest ik ook goedkeuren dat AVG iets verwijderde, maar weet niet meer precies hoe of wat, kan het hiermee te maken hebben?

Ik heb Live al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.

En als ik in mijn configuratiescherm kijk staat er dat mijn cam naar behoren werkt.

OK dan, maar dus niet in mijn msn, iemand een oplossing?

X, Artemis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Computerkid: Ik heb beide drivers gedownload:

Suyin en Bison, maar zonder resultaat. Het probleem blijft.... andere suggesties>

Weet je zeker dat je wel het juiste besturing systeem heb aangeduud bv VISTA homepremium 32-BIT ofzo?

geef anders die gegevens hier en zoek ik wel even exact wat je moet invoegen op die website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat wil doen, heel graag!

Welke gegevens heb je nodig?

Tis inderdaad Vista 32-BIT

Thnx alvast!

Sorry ik had duidelijker moeten zijn. zou je ook eens kunnen zien of het homepremium is bijvoorbeeld? Dat kan misschien ook uitmaken bij die driver. Al weet ik dat niet zeker. Maar beter voorkomen dan genezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.