Ga naar inhoud

[OPGELOST] totaal geen geluid


daannijsse

Aanbevolen berichten

Ha Rob,

Ik heb music lab er af gehaald. Met pijn, want het heeft nogal wat moeite gekost (met hulp van Magix) om het er op te krijgen. Effect op het geluid is echter nulkommanul.

Daan

10 minuten later:

ik dacht:"Ik zal eens even contact opnemen met Medion. 2 minuten met medewerker aan de telefoon gezeten en het probleem is opgelost. Het was heel simpel, voor het geval er meerdere vragen over zijn / over komen:

Als ik de luidsprekers aansluit op de computer, komt vanzelf in beeld waar de stekker ingestoken is. Er staat dan: Dit apparat moet herkend worden als: Vervolgens keuze uit: - lijningang / frontluidsprekersuitgang / achter-luidsprekersuitgang / centrum/subwoofer uitgang / uitgang voor zijluidsprekers. Aangevinkt stond: achterluidsprekersuitgang. Dat moest ik veranderen in frontluidsprekersuitgang. Vervolgens moest ik op het plaatje wat daar onder zat met onder andere een tv met links en rechts en luidspreker op de linkerluidspreker klikken. Probleem opgelost.

Dat had ik eigenlijk eerder moeten doen. Helaas heb ik nu music lab er al afgehaald

Maar in ieder geval ontzettend bedankt voor je tijd en meedenken.

Ik heb wel nog een andere vraag: Yannick heeft me een poos geleden Imesh aangeraden (ipv Limewire) Die aanbeveling van Yannick staat ook bij een eerdere vraag (van iemand anders) op de site. Ik krijg het echter niet geinstalleerd. Ik heb daarover ook een vraag op het forum gezet, maar daarop komt geen reactie. Ook op jullie site bij download zoeken kom ik niks verder. Kun jij me helpen (via showmypc) dat programma te installeren.

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ah ok blij te horen dat het opgelost is! sorry voor de vraag dan om je programma te desinstalleren maar ik wist niet goed aan wat het zo direct kon liggen... :-s

Voor je 2e vraag vrees ik dat er een admin zal moeten kijken want ik heb eigenlijk totaal geen instructie's' of dergelijke meegekregen ivm showmypc...

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rob,

Het is helemaal ok hoor en het music lab programma is inmiddels al weer geïnstalleerd en werkt ook goed.

Ik heb inmiddels een andere muziekprogramma geinstalleerd. frostwire. werkt tot nu toe prima. (dat deed limewire in eerste instantie ook, maar later niet meer)

Nogmaals bedankt. Ik zal ook nog officieel op het "bedankknopje" klikken, dan staat het er achter jou ook weer genoteerd.

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.