Ga naar inhoud

een besturingssysteem verwijderen


Aanbevolen berichten

Hoi

ik heb 2 besturingssystemen op mijn laptop staan en ik wil graag 1 van die verwijderen.De eerste is home editon(geen vista).De tweede is professional(ook geen vista).Maar bij het verwijderen van home edition,dus partitie verwijderen... dan staat er dat er een gevaar is voor mijn ander besturingssysteem.Het gevolg is dan dat hij niet kan opstarten ofzo.Wat moet ik dan doen om home edition te verwijderen?:-)

groetjes:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Darkwarriors,

De manier hoe je besturingssystemen met elkaar verweven zijn bepaald ook de manier om een systeem te verwijderen. Het moet met zorg en kennis van zaken gebeuren of het loopt mis.

Begin met je verborgen bestanden en syseembestanden en de extenties zichtbaar te maken.

Open vervolgens je verkenner en zoek het bestand boot.ini en plak dat in je volgende antwoord. Deze boot.ini staat in je root, normaal is dat de C:

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Darkwarriors,

Begin met je verborgen bestanden en syseembestanden en de extenties zichtbaar te maken.

Open vervolgens je verkenner en zoek het bestand boot.ini en plak dat in je volgende antwoord. Deze boot.ini staat in je root, normaal is dat de C:

Joke

Wat wil je nu eigenlijk doen? Volgens je oorspronkelijke vraag wil je één van je twee OS'en verwijderen. En nu zit je vragen te stellen over het activeren van Windows.

Bedenk eerst eens goed wat je probleem is of wat je wil bereiken en beantwoord dan ook de vragen die je gesteld worden.

Indien je een vraag niet wil of kan beantwoorden, geen probleem maar geef dan tenminste uitleg waarom. Jij negeert mijn vraag gewoon en dat lost niks op.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joke,

Ik denk dat hij bedoelt dat hij het bestand boot.ini hier niet kan posten omdat zijn windows niet geactiveerd is.

Darkwarriors, je kan het bestand via een (diskette)/USB-stick/CD/DVD/... overzetten naar de pc waar je wel op internet kan. Dan kan je het hier in het forum posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok het gaat als volgt ik kan niet op home edition want ik heb het nog niet geactiveerd dus kan ik het verborgen bestanden en syseembestanden en de extenties niet zichtbaar te maken.En ook niet openen via mijn verkenner want dat gaat niet en het bestandje boot.ini kan ik niet eens zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Darkwarriors,

De manier hoe je besturingssystemen met elkaar verweven zijn bepaald ook de manier om een systeem te verwijderen. Het moet met zorg en kennis van zaken gebeuren of het loopt mis.

Begin met je verborgen bestanden en syseembestanden en de extenties zichtbaar te maken.

Open vervolgens je verkenner en zoek het bestand boot.ini en plak dat in je volgende antwoord. Deze boot.ini staat in je root, normaal is dat de C:

Joke

Dan komen we terug met dezelfde vraag: Eerst weten wat in je boot.ini staat.

Als we niet weten hoe je twee besturingsystemen op je pc staan kunnen we niet zeggen wat je kan en mag weg doen!!

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.