Ga naar inhoud

een besturingssysteem verwijderen


Aanbevolen berichten

dat is juist de probleem want ik kan op de 1ste besturingssysteem niet geraken...

Het begint eentonig te worden: Aanloggen op het werkbare besturingssysteem. Verborgen en systeembestandenen de extenties tonen. Vervolgens een kopie van het bestand boot.ini hier plaatsen.

Dat is het bestand waar we in kunnen zien hoe dat je twee besturingssystemen met elkaar verweven zitten en ook hoe je er een van kan verwijderen.

Tot zo lang blijven we rustig terplaatse trappelen.

Joke

NB: Je kan natuurlijk ook verkiezen om in het wilde weg van alles te verwijderen. Maar dat heeft onvermijdelijk tot gevolg dat er op een keer niks meer werkt. Aan u de keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik opstart dan staat er:

windows home editon

windows professional

En daarmee heb je nog altijd niet gezegd welke Windows versie je wil verwijderen!!

Als ik op home edition klik dan moet ik het activeren maar dat gaat niet...

Als je iets weet waarmee je dat kan omzeilen dan is het probleempje opgelostxD

En hiermee stopt dan het verhaal. Het omzeilen van het activeren is illegaal en als ik je daarmee help krijg ik heel de crew van PC-Helpforum.be op mijn dak en dat is teveel van het goede.

Maar mijn oorspronkelijke vraag over de boot.ini heb je nog altijd niet beantwoord.

Het is verdorie frustrerend, vragen en nooit antwoord krijgen.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Darkwarriors,

Indien u ons advies niet goed leest dan kunnen we u inderdaad niet correct helpen.

Dus ik leg het als laatste keer nog even uit:

Stap 1: start de computer op en kies Windows Professional.

Stap 2: http://www.pc-helpforum.be/f206/de-inhoud-van-systeemmappen-weergeven-4580/

Stap 3: Verborgen bestanden en mappen weergeven, in hetzelfde venster (mapopties tabblad Weergave) kiest u onderaan "Verborgen bestanden en mappen weergeven".

Stap 4: Nog steeds in dit venster (mapopties, tabblad Weergave) haalt u het vinkje weg bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen

Stap 5: Open Deze Computer of Windows Verkenner en open uw C schijf.

Stap 6: Localiseer het bestand Boot.ini

Stap 7: Open dit bestand in Kladblok

Stap 8: Kopieer de volledige inhoud van dit bestand en post het op het in een nieuw antwoord

Op deze manier alleen kunnen we instructies geven hoe we op een correcte manier uw Windows Home kan verwijderen.

Beste groeten,

Karel B.

Voorzitter PC Helpforum vzw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.