Ga naar inhoud

Keuzelijst met hyperlink


trawza

Aanbevolen berichten

Ik heb in Excel op een blad een lange lijst met linken naar Excel documenten. 

Op een ander blad heb ik een keuzelijst gemaakt naar deze linken om het zoeken naar het juiste bestand makkelijker te maken.

Als in in de keuzelijst een item kies krijg ik geen link maar alleen de tekst van die link. Wie kan mij helpen om dit op te lossen

In de bijlage zit een vereenvoudigde keuzelijst weekrooster.xlsx met op blad 1 de keuzelijst en op tabblad Rooster de linken naar de bestanden

waarnaar die lijst verwijst. 

dinsdag rooster.xlsx maandag rooster.xlsx weekroosters.xlsx woensdag rooster.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, trawza zei:

Ik heb in Excel op een blad een lange lijst met linken naar Excel documenten. 

Op een ander blad heb ik een keuzelijst gemaakt naar deze linken om het zoeken naar het juiste bestand makkelijker te maken.

Als in in de keuzelijst een item kies krijg ik geen link maar alleen de tekst van die link. Wie kan mij helpen om dit op te lossen

In de bijlage zit een vereenvoudigde keuzelijst weekrooster.xlsx met op blad 1 de keuzelijst en op tabblad Rooster de linken naar de bestanden

waarnaar die lijst verwijst. 

dinsdag rooster.xlsx 8.53 kB · 4 downloads maandag rooster.xlsx 8.54 kB · 0 downloads weekroosters.xlsx 8.54 kB · 3 downloads woensdag rooster.xlsx 8.53 kB · 2 downloads

 

kies dag.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.