Ga naar inhoud

Selecteren


djutog

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een lijst met winkels, deze verkopen allehande produkten, is het mogelijk om een zoekfunctie te maken op basis van drie criteria?, bv ik zoek drank, speelgoed en tuinmateriaal en dan krijg ik een lijst met alle winkels die dit verkopen.

 

Bij voorbaat dank

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een voorbeeld, zover zit ik al.

in de zoekbalk kun je een term ingeven van de kolom en het resultaat kleurt gelig. voor een overeenkomst in de drie kolommen. 

wat ik graag zou willen oplossen dat na het eertste crit te hebben ingegeven, ik een tweede criteria kan ingeven maar de eerste resultaten behouden blijven? weet niet of dat een beetje duidelijk is.

voorbeeld ; eerste zoektocht is "cav" , ik zou dan deze 'uitkomst' willen behouden en dan laten correleren met het tweede criteria bv'lh(s), en dan enkel in dit voorbeeld  de yuan en mongol overhouden als resultaat. hoop dat het duidelijk is.

merciekes

dbmmdrraai.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zou ik graag het resultaat van de eerste zoekterm willen behouden en dan een tweede criteria willen ingeven in de behouden resultaten,  hopelijk is dat een beetje duidelijk.

Bv.

Het gaat hier om legerlijsten :

Ik zoek dus legers met als eerste criterium Cav, uit deze verlegen lijst zou ik dan willen verder zoeken naar een tweede criterium.

Is dat mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.