Ga naar inhoud

mailadressen - alias


Aanbevolen berichten

Ik heb een abonnement bij Scarlet en kan vijf aliassen aanmaken.

Momenteel gebruiken wij er twee. Mijn partner een en ik een.

Ik overweeg om een portabel PC aan te kopen met draadloze verbinding en zou graag een derde alias aanmaken en dan die laptop zo installeren dat berichten aan die derde alias verzonden op die laptop toekomen.

Hoe moet ik dat doen?

en wanneer ik vanuit de 3e alias mails verstuur, kan ik dat dan zo instellen dat de ontvanger het gebruikte mailadres niet ziet?

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen, heb wat gesurft & hopelijk kan dit je helpen...

Aliasen

Bron : http://www.scarlet.be/residential/nl/support/free_free_plus/a149835

Waar kan ik extra e-mail adressen aanmaken?

U kunt extra e-mail adressen & e-mail aliassen aanmaken op onze mijn.scarlet.be pagina's. Om in te loggen op deze pagina dient u uw gebruikersnaam en wachtwoord in te geven.

Opgelet : het is niet mogelijk meer e-mailboxen te activeren dan het aantal dat in uw abonnnement inbegrepen zit. Als u alle voorziene mailboxen en aliassen opgebruikt hebt, dient u één van uw bestaande e-mailadressen te verwijderen/wijzigen. Ook dit kunt u via mijn.scarlet, volg de link onderaan dit artikel voor de details hierover.

Het verbergen van je email adres is bij mijn weten niet mogelijk, maar ik zal wel eens verder zoeken als dit echter zou bestaan..

Hopelijk helpt dit je verder,

Dark#Basics

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is zo dat je voor 1 mailbox 5 verschillende aliassen (email-adressen) kan aanmaken. Alle mail die naar 1 van die 5 aliassen gestuurd wordt, komt in die ene mailbox terecht. Zoals de gewone post voor jouw en je partner ook in dezelfde brievenbus terechtkomt.

Als je een aparte mailbox wil, kan je die zelf aanmaken via mijn scarlet.

Inloggen met je account en passwoord en dan de tab "diensten" aanklikken en dan "beheer uw email" kiezen. Daar kan je extra mailboxen aanmaken met eigen aliassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.