Ga naar inhoud

WiFi Tuinhuis Telenet (edimax router)


Jee

Aanbevolen berichten

Hoe krijg ik het gemakkelijkste wifi in mijn tuin(huis).

 

Het tuinhuis heeft net, amper wifisignaal (telenet). Net te zwak om te streamen. De google chromecast die in de TV steekt staat net buiten bereik van deze wifi.

Dit tuinhuis heeft wel een aparte zekeringskast. Hierdoor had ik me laten wijsmaken dat een wifibooster niet echt werkt vermits deze niet op dezelfde electriciteitskring van mijn woning zit.

 

Nu had ik dit geprobeerd met een "Edimax N300 Fast Ethernet Router (2,4 GHz) zwart ". Deze heb ik 1 keer aan de praat gekregen. Maar omdat ik mijn google chromecast soms ook ergens anders nodig heb duurt dit vaak een uur en een hoop gevloek om dit allemaal te laten werken. Nu lukt het me gewoon niet meer zelfs.

Ik geraak maar niet ingelogd op die Edimax Router de laatste tijd. Ik log dan in, stel alles in maar krijg geen verbinding.

 

Dus 2 vragen.

Hoe geraak ik toch op die Edimax Router ingelogd? (stappenplan dat ik volg in bijlage).

Is er een betere manier om mijn WiFi te versterken.

 

Alvast bedankt om even mee te denken :-)

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.