Ga naar inhoud

adresboek


Gast carmina

Aanbevolen berichten

Gast carmina

Ik heb min adresboek wat ordelijker opgesteld,das in orde als ik er op klik,ik zette die ook op stick

Maar als ik een nieuwe mail stuur en ik klik op aan,krijg ik weer dat oud adresboek

wat moet ik nu doen?

Ik heb in mijn programma's al wt uitgeschakeld,maar dan krijg ik niks meer,heb nieuw boek ook al gekopiëerd en dan heb ik de twee,dus veel dubbel

mijn vraag is dus:hoe krijg ik,als ik "aan" aanklik dat oud adresboek weg en kan her nieuwe daar krijgen?

oef moeilijk om uit te leggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast carmina

Welke software,tjoepke?zit ik mssn bij verkeerdlabel met mijn vraag Ik wist niet waar dit te plaatsen

Ja is mijn adresboek als ik mail verstuur met windows mail in vista Ik tracht het nog eens uit te leggen

Bij windows mail,bovenaan in de balk staan toch boek met contacten,daar klikken geeft me mijn mooi opgemaakt adresboek,maar als ik een mail verstuur en ik klik op"aan" krijg ik nog mijn oude adresboek en ik wil de nieuwe van mijn werkbalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pancho

je selecteerd al uw adressen in uw oud adres boek en verwijder die .dan steek je uw stik er in , en in uw oud adres boek onder bestand importeren / exporteren kies je voor importeren en je gaat dan naar uw stik waar uw nieuwe adressen staan die selecteer je , en dan staan ze op zijn plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast carmina

ik heb nu al vanalles geprobeerd,ook wat jij me zegde,Pancho

maar wat raar is:

Als ik in windows mail in de werkbalk mijn adresboek open is dat de nieuwe lijst

Maar ,als ik een mail doe en klik op:aan: kan ik enkel mijn oud adresboek hebben Ik verwijderde het al,probeerde het nieuwe er in te zetten,maar lukt niet,enkel het eerste komt er in

Raar toch?Moet dan toch iets zijn aan mijn instellingen van windows mail in vista ,dacht ik zo 'k begrijp er niks van,dat die twee verschillend zijn

in elk geval toch al bedankt aan wie zo lief was om te reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.