Ga naar inhoud

Windows


andreken

Aanbevolen berichten

problemen met mails ,staat er een in postvak in die ik niet kan verwijderen of verplaatsen verzenden gaat ook traag (een uur in postvak uit )nog te veel bugs mss? weet er iemand of gmail zonder problemen werkt op vista? dank bijvoorbaat.grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

gmail is een web based postvak, dit zou altijd moeten werken (ik gebruik het zelf ook)

ik heb hem nu ingesteld zodat ik met mozilla thunderbird mijn post op mijn pc kan halen.

u kunt even proberen om met tune up utileties uw pc schoon te maken. u kunt dat onder de volgende link downloaden.

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

veel succes toegewenst alvast, als er iets nog niet lukt en het duurt allemaal nog erg lang laat het dan even horen.

mvg

yannick

p.s. welkom op het forum :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt goed :D

u kunt in plaats van outlouk (?) expres ook mozilla thunderbird gebruiken, deze is ook zeer gebruiksvriendelijk, en u kunt uw gmail hier op instellen zodat u uw mails via de pc ontvangt, moet u daarvoor even de stappen volgen die worden gegeven in gmail en daarna in thunderbird.

thunderbird is hier te downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi alé e mail probleem in vista van de baan (voorlopig toch)heb gewoon thunderbird geinstaleerd en daar mijn mails laten in toekomen(windowsmail voorlopig laten links liggen) werkt heel goed alleen kan ik tot hiertoe mijn adresboek en de mails zelf niet importeren van windows mail naar thunderbird (wel uit outlook)nochtans de nieuwste versie van mozilla zal ook weer ergens goed verstopt zitten zeker of kent er soms iemand een oplossing? Alvast bedankt voor de hulp. Grtjes:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.