Ga naar inhoud

probleem met een game


Gast lightness2012

Aanbevolen berichten

Gast lightness2012

Hey mensen

Ik heb een klein vraagje,ik krijg amercans army niet aan de praat ik ben al weken bezig en ik word er nu toch wel een beetje gek van.

Zou iemand mij kunnen helpen alsjebliefd. er moeten wat instellingen veranderd worden maar aangezien ik de pc van binnen niet goed genoeg ken kan ik lang door blijven zoeken tongue.gifblink.gif

er word gezecht

Please enable direkt 3d acceleration.You can do this by starting dxdiag and enabling direkt 3D acceleration in the display 1/2 tab after insteling direktX 8.1b (or later) and the latest drivers fore youre graffic card

Ik hoop echt dat een van jullie me kunt helpen

bedankt alvast

groeten

lightness

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mensen

Ik heb een klein vraagje,ik krijg amercans army niet aan de praat ik ben al weken bezig en ik word er nu toch wel een beetje gek van.

Zou iemand mij kunnen helpen alsjebliefd. er moeten wat instellingen veranderd worden maar aangezien ik de pc van binnen niet goed genoeg ken kan ik lang door blijven zoeken tongue.gifblink.gif

er word gezecht

Please enable direkt 3d acceleration.You can do this by starting dxdiag and enabling direkt 3D acceleration in the display 1/2 tab after insteling direktX 8.1b (or later) and the latest drivers fore youre graffic card

Ik hoop echt dat een van jullie me kunt helpen

bedankt alvast

groeten

lightness

heb je al geprobeerd in je cd zelf te gaan en alle setups en ander apps te openen???

met welke OS werk je??

XP, VISTA, LINUX, MAC??

grtz!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tektation

Check na of je de recentste drivers hebt voor jouw grafische kaart, en of 3D acceleratie onder DirectX inderdaad wel aanstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.