Ga naar inhoud

Help! Probleem met inloggen op MSN,


Gast Marco-_

Aanbevolen berichten

Gast Marco-_

Hee,

Kan iemand me helpen?

Ik wou net op Msn gaan en er komt te staan ''het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat er een probleem is met je Windows Live ID, met de Foutcode: 80084431.

ik heb het opgezocht op google en vond daar de oplossing (ik moet wachtwoord vergeten doen en dan het wachtwoord opnieuw opvragen en dan doet die het weer als het goed is) het enigste probleem is dat ik altijd netjes me wachtwoord weet (dus ik heb eigenlijk nooit me beveiligingvraag gebruikt) en het is al een 5 jaar geleden is dat ik de beveiligins vraag heb ingevoerd en het alternative Msn heb ik eigenlijk nooit ingevoerd.

Dus ik kan geen nieuw wachtwoord opvragen en de error oplossen.

Weet iemand mischien hoe ik een nieuw wachtwoord op kan vragen zonder een beveiligingsvraag en Alternatief e-mail adres?

MvG Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marco-_

Jaa, zover was ik ook.

Maar het problem is Dat het 5 jaar geleden was dat ik voor het laatst die Beveiligingsvraag heb gedaan, dus ik weet hem nu niet meer precies.

En ik heb geen E-mail adres ingevoerd bij me alternatieve emails.

Dus is er nog een manier om een nieuw wachtwoord optevragen zodat ik weer bij me Mail/msn kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, zover was ik ook.

Maar het problem is Dat het 5 jaar geleden was dat ik voor het laatst die Beveiligingsvraag heb gedaan, dus ik weet hem nu niet meer precies.

En ik heb geen E-mail adres ingevoerd bij me alternatieve emails.

Dus is er nog een manier om een nieuw wachtwoord optevragen zodat ik weer bij me Mail/msn kan.

Ofwel kan je DIT downloaden

Ofwel kan je contact opnemen met met MSN HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.