Ga naar inhoud

pdf formulieren invullen en opslaan


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal PDF-formulieren die ik graag wil invullen op de invulvelden en ook opslaan.

1 formulier is wel invulbaar, maar het formulier is niet op te slaan. Ook niet onder een andere naam. Ik kan het dus alleen uitprinten.

Een ander PDF-formulier is zelfs helemaal niet in te vullen. Op een of andere manier zit er een beveiliging op. Ik heb al geprobeerd om het te kopiëren naar word, maar dat is niet gelukt. Zelfs uitprinten en scannen heeft geen resultaat.

Heeft iemand een oplossing? Kan ik beveiligingen uitzetten of kan ik het naar een ander tekstbestand zetten, zodat ik wel kan invullen en opslaan? Word zou het makkelijks zijn.

groeten

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jurgen,

ik neem aan dat Tjoepke het door jou voorgestelde programma ook gebruikt heeft. Wanneer jij denkt het mogelijk toch voor elkaar te krijgen (of wanneer je gewoon benieuwd bent om welke pdf-formulieren het gaat) wil ik je formulieren ook wel toemailen.

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie. mijn mailadres is: mailboxx@kpnplanet.nl

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.