Ga naar inhoud

Window connect now apparaat in netwerk !


Aanbevolen berichten

dag iedereen,

Ik heb onlangs een Xbox360 wireless networking adaptor gekocht.

Nu is deze windows connect now (of zoiets). Er verschijnt een bericht op mijn tv scherm dat ik een USB-flash drive met alle netwerk instellingen in de Xbox360 moet stoppen. Dit heb ik gedaan nadat eerst met een special wizard op mijn pc de USB "klaar" heb gemaakt.

Nu het probleem is mijn netwerk (router van netgear) detecteerd hem niet.

Op mijn tv staat dan link not active of zoiets..

Dus wie kan me helpen ???

:confused: :confused: :confused:

EDIT : IK GEBRUIK WINDOWS VISTA !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb kunnen vinden hoe je het wel kan doen :D

Hoe kan ik media streamen van af mijn PC?

Als je media wilt streamen van af je pc dan heb je de volgende dingen nodig:

* Thuis Netwerk: ICS (internet delen) of (draadloze) router

* Windows XP (Media Center)

Je Xbox 360 kan je op volgende manieren aansluiten aan je thuis netwerk

1. Door middel van Internet Connection Sharing (ICS)

0-471-74940-0_0901.jpg

2. Router verbinding

ilmliveroutercolortelewest0001.jpg

3. Draadloze router verbinding

ILMwirelessrouterconnect.jpg

ICS is de goedkoopste oplossing en de draadloze router verbinding de duurste. Een goede draadloze rourer is een Dualband Router van Linksys. Deze maakt gerbuik van een 802.11 A+G netwerk. Een 802.11 A verbinding is nodig om straks ook video films te kunnen streamen. Deze verbindig is namelijk erg stabiel en heeft geen last van apparaten die de verbinding kunnen verstorren. De xbox 360 wireless connector ondersteund zowel 802.11 A als 802.11 G.

Als je Xbox 360 aangesloten is moet je de het volgende programma downloaden. Media Connect moet je zowel op een Windows XP machine installeren als op Windows XP Media Center. Dit programma moet je één malig configureren en daarna word deze onder water gebruikt.

Windows Media Connect kan je downloaden op de volgende pagina: www.xbox.com/pcsetup . Mocht je de installatie niet goed hebben uitgevoerd dan krijg je de volgende boodschap in beeld als je probeert te connecten met je pc.

mce_failed.jpg

Als eenmaal de software is geïnstalleerd kan je aan de slag. In Media Connect kan je aangeven welke mappen je wilt delen en waar bijvoorbeeld je video bestanden staan. Je kan nu via je netwerk je foto's en audio benaderen. Als je ook nog Windows XP Media Center 2005 hebt draaien kan zelfs video films afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles is in orde. Op mijn Xbox staat dit.

Network: Joeri's Netwerk (de naam dus) Link: "rood bolletje" "groen bolletje"

Het rode bolletje licht op...

Jullie hebben toch z'on programmaatje waarmee je iemand zijn pc kan besturen ?

Ik denk dat het ligt aan mijn router die de wireless adapter niet detecteert

edit: ik ben terug rond 1u - 1u30 deze middag. sluit deze post niet aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.