Ga naar inhoud

Problemen met Geluidskaart X-Fi Titanium


kleine

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Heb al sinds 5 dagen het probleem dat men geluid te hard overkomt. Ik speel cod4 en voor dat probleem hoorde ik de smoke en alle andere troep die je niet nodig hebt minder. Alle voetstappen hoorde ik geweldig goed. Voor zover ik weet is er niks veranderd aan men instellingen, heb dit gewoon ontdekt een dag nadien.

Heeft iemand een idee wat er zou knn mis zijn want ik word zo beetje knettergek van al dat zoeken wat het zou knn zijn. Eventueel iemand die soundsettings heeft voor cod4 spelend met een Sennheiser PC161?

Bedankt alvast

MVG, Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niks speciaal, het enige dat ik heb geinstalleerd is Pokerstars.

Gisteren heb ik een systeemherstel gedaan en dan eens lekker getest en het was nog steeds zo hard. Dan zet ik s'avonds weer mijn pc aan voor een pcw te doen en alles was weer zoals het was. Nu snap ik het nog meer niet, wat kan het dan zijn? Ik heb nu nog niet getest dus weet niet hoe het vandaag zit :P

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens gekeken hoe je geluidsinstellinge voor surround staan? Want als je deze gekallibreerd hebt, of je hebt bijvoorbeeld een bepaalde equilizer in Windows aanstaan, hoor je dit ook in je spel. Zoals 5.1.

En is het alleen met je pc-headset, of gewoon op de speakers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb instellingen staan als 2.1 Luidsprekers terwijl ik een koptelefoon heb en via daar game. (Sennheiser PC 161). Mss moetk ze eens instellen op hoofdtelefoon? Heeft echt niemand die kaart die soundsettings heeft? :P

Bedankt al in ieder geval! <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.