Ga naar inhoud

deze computer wordt beheerd door uw organisatie/beheerder

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik krijg bij mijn pc regelmatig bovenstaande foutmelding waardoor ik mijn instellingen niet kan veranderen.

Het betreft een privé computer.

Dank u voor feedback.

Geplaatst:

Welkom op het forum, @Devalk70

Een van de meest voorkomende oorzaken is de virusscanner. Deze melding wil nogal eens heel graag verschijnen bijv. als je AVG gebruikt (en dus vermoedelijk ook Avast).

Het probleem wordt besproken op diverse websites. Hieronder geef ik er een paar met mogelijke oplossingen: 

www.pcwebplus.nl

Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd [Oplossing]

De melding dat bepaalde instellingen zijn verborgen of in het beheer zijn van uw organisatie komt veelal doordat bepaalde policies in Windows zijn aangepast. Een andere oorzaak is het gebruik van tools die de privacy-instellingen van Windows 10 hebben aangepast. Wanneer u last heeft van één van...
www.pcwebplus.nl

Q&A: 'Door uw organisatie beheerd', oftewel: ontoegankelijke instellingen...

Q&A: 'Door uw organisatie beheerd', oftewel: ontoegankelijke instellingen...
www.schoonepc.nl www.schoonepc.nl
www.pc-tips.info

Instellingen worden door uw organisatie beheerd VERWIJDEREN

In deze stap voor stap instructie leg ik u simpel! uit hoe u "Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd" kunt verwijderen uit Windows.
www.pc-tips.info www.pc-tips.info

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, in die zin dat ik die opmerking tot nu toe nog niet ben tegengekomen op een van mijn computers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.