Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Sign in

Sorry, but we’re having trouble signing you in.

AADSTS500200: User account 'r****.k****@me.com' is a personal Microsoft account. Personal Microsoft accounts are not supported for this application unless explicitly invited to an organization. Try signing out and signing back in with an organizational account.

Ik heb al meerdere keren geprobeerd Facebook te heropenen. Ik word naar Microsoft account gestuurd en dan volgt de tekst vanhierboven.  Het account r****,k****@me. com is vermoedelijk gelijk aan  iCloud ?  En daar heb ik een account .  Is er een andere goede methode aub ?

Mvg

Lendal 

aangepast door kweezie wabbit
Email adres onleesbaar gemaakt
Geplaatst:

Er is een groot verschil tussen een Microsoft account en iCloud dat niet van Microsoft is maar van Apple.
De vraag die Microsoft u stelt is dat je probeert in te loggen op een bedrijfscomputer met een bedrijfsaccount maar je met een persoonlijk Microsoft account probeert in te loggen.
Dat is dus niet toegestaan.

Geplaatst: (aangepast)

dus moet ik mijn KU Leuven account gebruiken ? Mijn locale advisor beweert van niet ? Nu bij KU Leuven heb ik nog enkel toegang tot exchange en waarschijnlijk ook outlook mail. 

zou dit allemaal 1 account zijn ? Microsoft beweert dat ik **********@me. com gebruik . Dit is dan = iCloud ? 

Zoals u merkt is voor mij allemaal een beetje een doolhof waar ik mijn weg niet invind.  Misschien nog enkele tips om de uitgang te vinden ?

Met dank en vriendelijke groeten

Lendal

aangepast door Passer
mailadres onbruikbaar gemaakt
Geplaatst:

Waar staat die computer? Bij jou thuis of op de KU Leuven?
Als die bij jou thuis staat op jouw eigen netwerk moet het waarschijnlijk wel mogelijk zijn maar die computer kan ook beveiligd zijn met een firewall die de toegang blokkeert.
Als die computer op de KU Leuven staat zit deze in een eigen netwerk dat beveiligd is en waar je niet kan inloggen op het openbaar netwerk met uw persoonlijk account.
Is dit uw computer of van de KU Leuven?
iCloud heeft niks te maken met Microsoft accounts.
Gelieve ook je email adres niet te vermelden in dit forum, bewerk het met sterretjes, iedereen kijkt mee!

Probeer in te loggen met je bedrijfsaccount en niet met je persoonlijk account op deze computer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.