Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ok kzal dan best een

Op 2/10/2025 om 09:50, DCA zei:

Ik ben er even ingedoken maar een kleine gsm is per definitie duur. Dus de twee eisen 'klein' en 'goedkoop' zijn heel erg lastig te combineren.

Er zal een keuze gemaakt moeten welke eis zwaarder weegt; de prijs of de grootte. Of een gulden middenweg moeten kiezen en kijken voor een 2e hands toestel. Dat zou echter nooit mijn eerste keus zijn omdat je nooit weet hoe de accu nog is en of het toestel al bijna uit de beveiligingsupdates is. Dan zou ik liever kiezen voor een courant, goedkoper, nieuw toestel met een iets opgerekt budget. Voor max. 150 euro is er een prima toestel te koop.

nou wist ik niet dat een smartphone eveneens met beveiligsupdates werkt...ergens wel en ergens niet..natuurlijk als je ermee rekening houd dat je uiteraard online kan...tja maar als ik het goed begrijp..als er beveiligingsupdates zijn...zal de smartphone na tijd niet meer bruikbaar zijn.dus doe ik weeral mee aan vervuiling ...ach die microsoft !!!! waarom geen andere speler op de markt die toch je aankoop laat gebruiken tot hij ECHT STUK is????dank u voor de inlichtingen althans...

Geplaatst:
Op 2/10/2025 om 11:42, Calvus zei:

Te overwegen?

Is wel géén klein toestel.

Schermafbeelding2025-10-02111643.jpg.0c2a878bba49d22fbd72b01b7ba6b8c2.jpg

Testaankoop magazine n° 711 van oktober 2025: https://www.test-aankoop.be/alle-inhoud/magazines

Klik aan de rechterkant op "Smartphones: de selectie van onze expert"

En hier te koop voor een schappelijke prijs: even klikken

Moeilijk te beslissen voor iemand anders, toch even een antwoordje geformuleerd, de keuze is uiteindelijk toch aan de vraagsteller!

via amazon kopen ofzo..is dit verstandig? grts...toch vragen voor het zekerste...maar in ieder geval blij dat je mij helpt hé...grts

Geplaatst:
3 uren geleden, arbunas zei:

...ach die microsoft !!!! waarom geen andere speler op de markt die toch je aankoop laat gebruiken tot hij ECHT STUK is????dank u voor de inlichtingen althans...

De meerderheid van de phones werken met Android en niet met microsoft, 

Geplaatst:

nou ok zal eventjes de tips in mijn hoofd houden,vooraleer ik mijn 1ste smartphone ga aanschaffen.

kan zelfs nog een paar maandjes duren...omdat het echt niet mijn ding is.

topic mag voor mij op slot.grts en bedankt !!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.