Ga naar inhoud

Twee streamings van gsm naar tv via wifi.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Het loopt na een tijdje vast, vandaar mijn vraag. Maar er zijn ook bij meerdere gezinnen in onze straat internet problemen, inzake de stabiliteit. Daarom twijfel ik of de provider zijn net verantwoordelijk is. Of mss dient die modem een upgrade te krijgen? De interventie ploegen vinden het niet na meerdere interventie's. Er zijn twee wifi versterkers aanwezig.

aangepast door Abramelin
Geplaatst:

1 stream gaat goed. Het streamen met meerdere gelijk is via het abo gevraagd, de snelheid zou dus voldoende moeten zijn. Er wordt voor betaald. Vandaar kom ik bij de modem of extern, de bekabeling. Glasvezel kan nog niet bij deze provider, maar ze willen de huidige diensten voor de kinderen niet verliezen. We zitten dus een beetje vast.

Geplaatst:

Er zijn twee run geweest, de resultaten zijn verbazend, wat een schommelingen. Oorzaak? geen idee. Beide zijn gedaan met dezelfde gsm. Ik heb nog gevraagd of beide op dezelfde plaats/afstand zijn gedaan van de wifi repeater of zo. Als ik hier thuis twee run doe, op verschillende afstanden dan gaat de data ook trager naarmate ik verder van de wifi af sta.

Om 21h37 gisteren is het zeer traag. Deze middag om 12h47 gaat het redelijk denk ik.

image.png.4eac9487ac6ccbd84201a4960d69a654.png

image.png.9232711d0a5f84cfe715bd503cc22a70.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.