Ga naar inhoud

Twee streamings van gsm naar tv via wifi.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Inderdaad, dat is een heel groot verschil zeg! Ik vind de ping erg hoog. Ter vergelijk, ik heb een ping van 2 of 3 ms. en jitter van 0 ms. dus geen haperingen of onderbrekingen in het signaal.

Ja dat klopt; hoe verder je van je modem af bent, hoe trager/slechter je wifi signaal wordt.

Wifi repeaters zijn feitelijk waardeloos, houd daar rekening mee. Je hebt meer aan PoE access points.

Maar goed, als het signaal blijkbaar zo instabiel is, dan is het logisch dat streamen niet altijd goed gaat.

aangepast door DCA
tekst aangepast
Geplaatst:

Wat vreemd is, de download start er steeds traag, bij mij start die hoger en het blijft redelijk constant. Bij de buren zit er een serieus gat in de curve, vooral in die van mijn voorlaatste post.

Zelf gebruik ik graag de app WIFIman. Die vertelt er bij dat wifi 5 niet de beste performance bied. Er wordt wifi 6, 6E of 7 aanbevolen wegens betere snelheden en beter meerdere apparaten gelijktijdig aan kunnen. Daarom blijft de modem voor mij net zo twijfelachtig. 7 jaar hangt die er, maar voor hetzelfde geld was het model 3 jaar oud en is het vandaag een toestel van 10 jaar oud.

In elk geval, er zijn 3 kinderen in huis. Wanneer de ouders met de gsm op de wifi gaan, en de gsm of tablet van de kinderen gaat ook op de wifi voor huiswerk (bingel bij de twee jongste) dan zou het volgens mij komen door de modem die het moeilijk heeft zo veel apparaten gelijktijdig aan te sturen, of zie ik dat verkeerd?

Geplaatst:

Er Ijn interventie's geweest van de provider. Het ligt (zeggen de tech) aan hun apparaten. Wat ze op doelen is ons een raadsel. En omdat het nu een tijd geleden is zou ze nog eens bellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.