Ga naar inhoud

Kan niet aanmelden bij mijn Microsoft account?!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verdikke, daar vreesde ik al voor. Dat betekent een paar dagen werk om alles weer een beetje geïnstalleerd te krijgen en wellicht een aantal zaken kwijt te zijn die vanuit ASUS op de laptop stonden. Plus het gedoe om de juiste drivers voor alles te vinden.

Ik had toen beter niet toegezegd om te 'upgraden' naar Education, maar dat is nu te laat.

Ander alternatief is dat ik upgrade naar Windows 11, maar ook daar blijft het hopen dat alles daarna nog werkt zoals voorheen.

Geplaatst:

Is deze laptop wel te upgraden naar Windows 11?

Dan kun je binnen 10 dagen zo nodig ook weer terug naar W10 mochten er zaken écht niet werken.

Zorg sowieso (dat is natuurlijk altijd een aanrader) voor een goede backup van je data.

Geplaatst:

Dat denk ik wel, bij 'Upgrade' vraagt hij ernaar, maar ik weet niet of het dan ook daadwerkelijk zou lukken. Moet je dan ook niet met een Microsoft account aanmelden? Dan ben ik nog even ver ☺️

Geplaatst:

Bij Microsoft valt er helaas erg weinig te garanderen, maar IN PRINCIPE blijft je aanmeldingsmethode ongewijzigd bij een upgrade.

Inloggen na een schone Windows 11 installatie is zonder heel diep ingrijpen niet meer mogelijk met een lokaal account.

Je data is alles wat je na installatie zelf op de harddisk hebt gezet en wilt bewaren. Dus inderdaad je documenten, foto's, downloads, saved games, wachtwoorden, licenties, bookmarks, inlogcodes etc. etc.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.