Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

WOW!... Ik zal daar vandaag niet meer aan beginnen, morgen even eerst alles goed bekijken en waarschijnlijk wel statren, maar ik zal je contacteren als er iets is wat me moeilijkheden brengt.

Tot later, beankt!

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Ik heb mijn Simulator in een winkel gekocht op 10 DVD's?..... heb geen Xbox pass

Mag ik zeker zijn dat als ik Windows 10 herinstalleer dat de foute sector dan vermeden wordt? Hoe groot is de kans dat ik dan van de fout af ben?.....

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Ik kan natuurlijk niets garanderen, maar als bij mij zo'n hardnekkige fout zou blijven opkomen, ondanks verschillende reparatie pogingen, dan zou ik toch echt al mijn data goed backuppen en aan een herinstallatie beginnen. Levert dat hetzelfde probleem op, dan zou ik mijn SSD vervangen. In die volgorde.

Geplaatst:

Bedankt, ik geef inderdaad ook de voorkeur aan een nieuw installataie van Windows. Hoe doe ik dat best, met de DVD,... of via herstelfuncties van het systeem zelf. Maar ik kan mijn Instellingen program niet meer openen.... wat dan?

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Ik krijg bij bijna ieere toepassing die ik wil opepen hetvolgende bericht:

....://notifyLaunch?PackageFullName=Microsoft.FlightSimulator_1.39.9.0_64_8wekyb3d8bb....

De toepassing is niet ingericht.

Het woord Flight Siuator is telkens vervangen door de naam van een ander programa, naargelang wat ik wilde openen.

Geplaatst:

Windows is goed de kluts kwijt zo te zien.

Als je al je data veilig hebt (foto's, documenten, savegames etc etc) dan kun je de pc opstarten vanaf de Windows DVD en een verse installatie starten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.