Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Jive1

Lid
  • Aantal items

    672
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Jive1

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 04-11-1938

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10
  • Monitor
    2x Syncmaster 913
  • Moederbord
    Onbekend
  • Geheugen
    8GB RAM
  • Grafische Kaart
    NVIDIA GeForce GT430

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

1.025 profielweergaven
  1. OK, Passer, ik zal het zo nog maar eens proberen, maar in 't verleden is het me nooit gelukt om het op deze manier helemaal goed te beëindigen. Bestaat er nog een andere manier om het met succes te doen? Groeten Jive1 - Belgium
  2. Hey! Passer, Sorry... Ja, het emailprogramma dat ik gebruik is Outlook van Office 365. Ikzelf gebruik dat met 3 eigen accounts, en in mijn emailadresenlijst staan zowat een honderdtal adressen. Groeten Jive1 - Belgium
  3. Hey! Nadat onder leiding van dhr. Abbs in een vorig topic er niet in geslaagd ben om mijn Windows weer wat te versnellen - alle malware die er mogelijk was, is weggedaan, maar de resultaten zijn praktisch niet veel veranderd - wil ik zoals ik vroeger steeds deed mijn Windows opnieuw installeren. Op zich is me dat geen probleem, maar ik heb in 't verleden steeds problemen gehad bij het herinstalleren om een back-up te maken van mijn emailadressen en de emailinstellingen. Kan iemand mij duidelijk, uitleggen hoe ik zo'n back-up moet doen en later de gegevens terugzetten, en met duidelijk positief resultaat, zodat alle adressen er weer staan en dat ik ermee kan werken zoals voor de back-up.. Groeten Jive1 - Belgium
  4. Jive1

    Onvoldoende memory?

    Hey! Abbs, Goeie morgen! Bedankt voor de hulp tot zo ver.... IK zal nu even afwachten en zien hoe het verder verloopt. IK was ondertussen eigenlijk ook al tot het besef gekomen dat er wat anders moet zijn, dat mij die problemen geeft. Misschien is het mijn Windows 10 zelf die me parten speelt. Ik zal nog zien, maar misschien moet ik zoals ik in het verleden al meerdere keren deed, mijn Windows 10 zelf best eens herinstalleren... U hoort dan nog wel van me. Toch al erg bedankt. Groeten Jive1 - Belgium
  5. Jive1

    Onvoldoende memory?

    Hey! Abbs, Goeie morgen! Ik heb dus gisteren late namiddagde Esetonlinescanner uitgevoerd in Full scan. Dat heeft wel even geduurd, ik heb op mijn verschillende harde schijven ca 1,9 miljoen bestanden staan, vandaar... Nu denk ik dat dat programma gewoon slechte bestanden die het gevonden heeft, 57 in totaal verwijderd heeft. Na uitvoering was er geen tekst-file te vinden met het verslag van de uitvoering. Nu denk ik dat er ook enkele bestanden zijn verdwenen die ik eigenlijk niet wilde wegdoen. Ik heb gaan kijken, maar nergens iets gevonden, ook niet in de Prullenbak. Zou ik die nog ergens kunnen vinden, en waar dan? Er lijkt me niet zo heel veel veranderd te zijn tegenover voor de uitvoering van het programma, de scenery -beelden, worden nog steeds niet volledig opgeladen... Wat denkt u?... Groeten Jive1 - Belgium
  6. Jive1

    Onvoldoende memory?

    Hey! Abbs, Na het dubbelklikken van het icon op mijn desktop, krijg ik andere dingen te zien dan wat u me zegt.... Niets van "Accept" of wat u op die volgende lijnen hierboven zegt.... Ik kan kiezen tussen Computer Scan - Periodis Scan settings - Full protection - About ESET Online Scanner Wat zal ik doen? Groeten Jive1 - Belgium
  7. Jive1

    Onvoldoende memory?

    Hey! Abbs, Zie in bijlage het gevraagde logje. Groeten Jive1 - Belgium Fixlog.txt
  8. Jive1

    Onvoldoende memory?

    Hey! Dasle, In bijlage de twee gevraagde tekstbestanden Groeten FRST.txt Addition.txt
  9. Jive1

    Onvoldoende memory?

    Hey! Het was even geleden, maar momenteel zit ik weer met een probleem, namelijk: mijn Flight Simulator is sinds enkele dagen traag gaan werken, en er is precies tekort aan memory, want de scenery-beelden worden niet volledig opgeladen. Ik meen me te herinneren dat dit probleem gestart is nadat ik op internet gaan zoeken was achter nieuwe extra software... Mogelijk dus is een of andere malware binnengeslopen? Kan u me aub in gang zetten om op te zoeken wat er gebeurd kan zijn, en dan proberen te verhelpen. Groeten Jive1 - Belgium
  10. Hey! Ik ben nu zo ver... Ik heb na uw laatste bericht nog een stapje bijgedaan, en heb mijn oude pf ook een nieuwe naam gegeven. Beide namen zijn nu in 't engels. De oldpc ziet beide pc's, en kan ook de folders van zichzelf zien en lezen en aanpassen, maar de newpc ziet de oldpc nog niet... Hroeten Jive1 - Belgium Zie in bijlage de resultaten.
  11. Hey! Zie in bijlage de twee print-screens zoals je vroeg.... van 1° oudepc en van 2° nieuwepc Oude pc is inderdaad de oudste pc en daar staat Windows10 Home op die gedownload werd met Media creation tool Nieuwe pc is inderdaad de nieuwste en daar staat Windows10 Home op van een DVD geïnstalleerd. Het toeval wil dat er nu op beide pc's hetzelfde op staat, maar dat is nog gebeurd, maar ik kan daar niets mee aanvangen. Ik wil de bestanden zien..... Groeten Jive1 - Belgium
  12. Hieraan nog wil ik toevoegen.. Ik zie vanop elke pc wél de zgn multimedia-apparaten van de andere pc, en ook de router zelf, maar bestanden van die andere zie ik niet. Groeten Jive1 - Belgium
  13. Hey! Stegisoft, Wat ik ook probeer van die acties die u me aanraadt, of ook van wat ik lees op Internet, niets helpt om mijn beide pc's elkaars bestanden efficient en stabiel te laten zien op telkens één privé gedeelde drive met volledig beheer voor elkaar beschikbaar te hebben. Ik lees op Internet op verschillende plaatsen dat die fout bij Windows 10 nogal veel voorkomt. MS zou daar zelfs ergens een update voor hebben, maar de link daarnaar om die bij mij te installeren, vind ik nergens... Raar is, dat ik eigenlijk tot voor kort wél kon copy/pasten van de ene naar de andere. Ik weet echter niet wanneer deze huidige situatie is begonnen, of het bij een MS upgrade of een of andere foute actie van mezelf is begonnen... Moet ik een nieuwe werkgroep aanmaken?... Groeten Jive1 - Belgium
  14. Op beide pc's zijn wel alle mappen gedeeld Maar normaal gezien heeft niemand toegang tot die pc's behalve ikzelf, vandaar dat iker geen graten in zag om ze allemaal te delen. Groeten Jive1 - Belgium
  15. Op een pc zie ik inderdaad beide pc's, on dezelfde werkgroep, maar zonder folders, plus multimedia-apparaten en netwerkinfrastructuur, op de andere pc zie alleen de media-apparaten en de netwerkinfrastructuur. Groeten Jive1 - Belgium
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.