Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na mijn Samsung Galaxy Tab A9 + te hebben opgeladen wilde ik mijnpicode ingeven maar er gebeurde niets . Het teken OK lichte ook niet op . Ook geen melding dat de pincode onjuist . Wel als ik bij mijn 5-cijfer code nog een cijfer bijvoegde kreeg ik deze  melding wel . Ik heb al alles geprobeerd ; de aan-uitknop ingedrukt gehouden tot de Tablet opnieuw opstartte , maar niets hielp . De tablet nog geen twee jaar oud .

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ben even wat gaan rondzoeken en kom de onderstaande suggesties tegen:

Soft reset

Soms loopt je Samsung-tablet vast en is er met geen mogelijkheid beweging in te krijgen. Je kunt in dit geval niet meer via de instellingen een reset uitvoeren. Gelukkig is hier een trucje voor. Je tablet start vanzelf opnieuw op als je de aan/uit-knop en de volume-omlaagknop minimaal 7 seconden tegelijkertijd vasthoudt. Dit is eigenlijk hetzelfde als de eerder beschreven soft reset, al hoef je hier de knop ‘opnieuw opstarten’ niet te gebruiken, iets wat ook niet kan als je tablet is vastgelopen.

Hoe reset je een Samsung-tablet zonder toegangscode?

Wanneer een Samsung-tablet opnieuw start, heb je een toegangscode nodig om het apparaat weer te gebruiken. Als je deze toegangscode niet hebt, is in het uiterste geval een hard reset nodig. Maar hoe doe je dat, als je niet bij de instellingen kunt komen? Schakel je tablet uit of laat hem leeglopen. Druk de aan/uit-knop en de volume-omhoogknop tegelijk in. Je komt dan op een zwart schermmenu met kleurenletters. Met de volume-omlaagknop ga je naar ‘wis gegevens/fabrieksreset’. Dit selecteer je met behulp van de aan/uit-knop. Let op: je wist al je gegevens.

Hoop voor je dat een van deze opties voor je werkt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.