Ga naar inhoud

diascanner, Aldi


Aanbevolen berichten

wel als je de zoekfunctie van het forum zou gebruiken, dan kwam je misschien deze discussie wel tegen:

http://www.pc-helpforum.be/f167/zolid-negatieven-kopieerder-13540/?highlight=aldi

Ik vermoed dat dit om hetzelfde toestel gaat en de ervaringen die in dit topic staan zijn niet echt positief.

Aan u de keuze dus...

Prijs/kwaliteit he :-)

hier kom ik er ook nog tegen Diascanner - Koop voor de beste prijs diascanner - België

Nikon België - Producten - Catalogus - Film Scanners - SUPER COOLSCAN 9000 - Overzicht

en er zijn er vast nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het is een waardeloze scanner. Ik heb hem gisteren gekocht en net teruggebracht:

1 De negatieven kunnen alleen via nokjes worden ingelegd, dus als je negatief niet overeenkomst met het frame dan krijg je een verkeerde scan.

2 De negatieven liggen te ver naar beneden, want je krijgt een grijze streep bovenin. Je kan dit wel aanpassen, maar dat kost veel peuterwerk.

3 Kwaliteit valt ook tegen, ondanks de prijs. Ik koop toch wat degelijkers.

4 Het inschuifraam klikt op bepaalde plaatsen in, niet altijd optimaal voor je negatief. Als je dit corrigeert bestaat de kans dat je negatief tijdens het scannen verschuift met alle gevolgen van dien.

DUS NIET DOEN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.