Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb per ongeluk mijn wdtv live hub volledig naar fabrieksinstelligen gezet en nu heb ik geen verbinding meer met mijn p.c en ook niet met mijn t.v

Ik heb een oplossing gezocht op mijn p.c via google en heb dit gekregen: Als je de interne harde schijf van je WD TV Live Hub volledig hebt gewist, zijn de essentiële systeembestanden en de firmware verdwenen waardoor het apparaat geen netwerkverbinding meer kan opzetten

Wat je kunt doen om het op te lossen
  • Firmware op USB zetten: Download de originele firmware voor de WD TV Live Hub van een ondersteuningsbron. Pak de bestanden uit en zet ze direct in de hoofdmap (root) van een FAT32-geformatteerde USB-stick. [1, 2, 3]
  • Apparaat opstarten zonder netwerk: Koppel de netwerkkabel (ethernet) los van de WD TV Live Hub. Sluit het apparaat aan op de stroom en laat het opstarten. []
  • Firmware installeren via USB: Sluit de USB-stick aan op de mediaspeler. Volg de meldingen op het scherm om de firmware opnieuw te installeren. Negeer of annuleer eventuele synchronisatieverzoeken. [1, 3]
  • Netwerk opnieuw instellen: Start het apparaat na de installatie opnieuw op. Sluit pas daarna de netwerkkabel weer aan en controleer de netwerkinstellingen. []
Wil je weten welke firmwareversie je het beste kunt gebruiken of loop je vast bij een specifieke melding op het scherm? Laat het mij weten zodat ik je verder kan helpen.

Eerlijk gezegd ben ik echt een 70 jarigeleek op computergebied en versta niets van deze uitleg.
Is er iemand die me met een soort stappenplan kan uitleggen wat ik juist moet doen?
Geplaatst:

Als het apparaat terug gezet is naar fabrieksinstellingen, dan verwacht ik niet dat alle bestanden weg zijn.

Dus dat de uitleg van deze AI agent niet klopt.

In de instellingen van het apparaat zullen de netwerkinstellingen weer hersteld moeten worden vermoed ik.

Op pagina 21 van de NL handleiding staat hoe dat moet: https://www.gebruikershandleiding.com/Western-Digital-WD-TV-Live/preview-handleiding-290535.html

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.