Ga naar inhoud

Bearshare probleem


Dreetn

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een email van wackygollem, hij vroeg mij om dit voor hem te posten.

hoi onlangs kreeg ik bericht van bearshare dat er een nieuwere versie is namelijk

bearshare v6,toen ik die downloade was er geen probleem,maar als je wil inloggen heb je wel problemen,namelijk de volgende,

je krijgt een scherm om je te regristreren,daar komt in dat je browser instellingen te hoog zijn,ik verander die maar zonder resultaat,ik heb mozzilla firefox als browser,weet je soms een manier om het op te lossen ben radeloos,hoe komt het met de vorige versies probleemloos ging om er in te geraken deze is niet gemakkelijk.

Grtz Dreetn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bearshare is niet helemaal zuiver op de graad. Wat het netwerk betreft er zit idd spyware tussen maar hier moet je, je gezond verstand even gebruiken. Als je muziek wilt downloaden - legaal natuurlijk: dus eventueel een startende groep die niet aangesloten is bij een auteursrechtenvereniging of auteurs die al 70 jaar dood zijn - Soit waar ik naartoe wil is dat als je muziek zoekt je moet kijken naar de extensie dus het wat er na het laatste puntje komt in de bestandsnaam. Voor muziek is dit iets als .mp3/.wav/... als er echter iets staat als .exe dan mag je er zeker van zijn dat dit iets fouts is. uitvoerbare bestanden terwijl je foto's of muziek zoekt zijn altijd foute dingen. Dus .exe/.vb/.vba/.ms zijn altijd fout in zo'n geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bearshare is niet helemaal zuiver op de graad. Wat het netwerk betreft er zit idd spyware tussen maar hier moet je, je gezond verstand even gebruiken. Als je muziek wilt downloaden - legaal natuurlijk: dus eventueel een startende groep die niet aangesloten is bij een auteursrechtenvereniging of auteurs die al 70 jaar dood zijn - Soit waar ik naartoe wil is dat als je muziek zoekt je moet kijken naar de extensie dus het wat er na het laatste puntje komt in de bestandsnaam. Voor muziek is dit iets als .mp3/.wav/... als er echter iets staat als .exe dan mag je er zeker van zijn dat dit iets fouts is. uitvoerbare bestanden terwijl je foto's of muziek zoekt zijn altijd foute dingen. Dus .exe/.vb/.vba/.ms zijn altijd fout in zo'n geval.

ja leuk maar in het rar of zip bestand zit vaak nog een .exe/.vb enz bestand waar je ff niet op let.

ik wou dat muziekje zo graag.

dus eerst scannen daarna tonen en testen niet gelijk uitpakken dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.