Ga naar inhoud

[OPGELOST] Acer desktop


Aanbevolen berichten

Hallo,

vorige week heb ik ook al eens verkoopadvies gevraagd, aangezien ik nog steeds niet weet wat te doen en er niet meer geantwoord wordt in mijne oude topic, maak ik even een nieuwe topic met gegevens van een pc die ik op het oog heb.

Met name het volgende toestel:

ACER AS.M1641-UR7X+X223WB Computer Kenmerken bij Vanden Borre

Acer 649€ met scherm en dergelijke.

Graag even je mening over het toestel en over Acer.

Dell loopt uit op een sisser, dus daar een pc aankopen is geen optie meer.

Eventjes dacht ik er aan een toshiba laptop te kopen, maar ik ga dan toch voor een desktop. Samenstellen is eveneens geen optie.

Dus dat is het toestel dat ik op het oog heb.

Verder nog steeds als optie:

Desktops > Multimedia > imedia D5220

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou sowieso voor de Acer gaan. (Ook al is PB overgenomen door Acer)

Ben zelf super tevreden van het product dat Acer produceert, maar ook van de na verkoop support.

Maar om even na te gaan, wat zijn je plannen met de PC, waarvoor zou de PC bedoeld worden?

mvg

m4TTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, de pc gaat voornamelijk gebruikt worden voor wat tekstverwerking, internetten, downloaden, wat films kijken, wat muziek beluisteren. En dit dan nog niet allemaal samen.

Met andere woorden, gamen en andere zaken die een zware pc nodig hebben, niet. IK heb het altijd gedaan met een laptop met trage processor en 512mb ram. Dus deze zou het wel moeten doen!

Het enige dat wel het geval zal zijn, dat ik langdure pcsessies zal hebben, de pc moet makkelijk 8u aan één stuk kunnen draaien, maar wederom, dat is dan met 1 taak en niet alles door elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor de Acer gaan, de Packard Bell is namelijk echt wel trager.

Ik heb niet zo'n goede ervaring met Acer laptops, maar nog nooit een desktop vast gehad.

Alhoewel mijn Acer laptop het nog wel doet, en hij werkt wel prettig.

Maar dit is na een een nieuwe te hebben gekregen, mijn vorig model was kapot.

Maar nu werkt die heel goed!

Dus ik zou ook voor die Acer gaan, zeker voor wat jij ermee wilt doen is dit een goede keuze!

En een pc kan gerust 8 uur aan blijven hoor, dat is nog niet zoveel ;-)

Zelfs met wat dingen, internet en tekstverwerken met een muziekje op gaat heel goed op die pc hoor.

Ik bedoel er zit een goede dual core processor in, 4GB ram, dat is echt voldoende waarvoor jij je pc gaat gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok schitterend, dan denk ik na een zoektocht van 2 weken eindelijk mijn pc gevonden te hebben!

699€ (fnac) winkelprijs. 119€ extra en ik heb 5 jaar garantie. Standaard 2 jaar.

Lijkt me interessant die 5 jaar garantie, niet?

Vandenborre, link, biedt geen extra garantie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, hun service plus plan. 5 jaar garantie is niet geldig op laptops en desktops... Jammergenoeg.

Nu bij Fnac kopen heeft als lid ook voordeel. Fnacpunten. Ik ga, als ik het goed reken, ongeveer een 40€ korting hebben dankzij deze aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ettelijke uren terug de acer aangeschaft.

Ondertussen al het nodige geinstalleerd. En hij draait zalig. Wat een verschil met mijn vorige!

Mijn Vista-vrees was onterecht voorlopig lukt het allemaal!

Ik hoop dat mijn pc en ik een toffe relatie tegemoet gaan, zonder al te veel problemen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.