Ga naar inhoud

pps


batisbaila

Aanbevolen berichten

ik zou ook zo snel niet weten hoe dat zou kunnen.

en powerpoint zelf kunt u niet gratis downloaden, wel de powerpoint reader, zal even een link voor u zoeken.

groeten

yannick

p.s. u kunt ook voor de gratis tegenhanger van microsoft office gaan, dit heet openoffice en bevat alles wat microsoft office ook heeft alleen dan helemaal gratis, en het opent ook alle microsoft office documenten (zoals word en powerpoint en exel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

hier ben ik zoals beloofd.Dank Karel om me zo vriendelijk te helpen.Heb inderdaad openoffice binnengetrokken en juist,ik kan nu de pps-bestanden openen.Wel verschijnen alle fotos ineens die je dan moet aanklikken,tenzij ik op de knop presentaie klik,mijn vraag was nu,hoe kan ik bekomen zoals op mijn vaste pc thuis,dat indien zo'n pps-bestand wordt geopend,dat dit van de eerste keer een vloeiende presentatie is.

Dank alvast voor je reactie !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, excuses dat u mij niet meer kunnen bereiken heeft. Ik ben net begonnen met werken en ik ben pas laat thuis

probeer even het volgende:

ik heb in bijlage 2 powerpoint bestanden gestopt.

Kijk even welke u rechtstreeks kan openen. Maw welke opent in een vloeiende presentatie

Test presentatiePPS.pps (116,5 KB)

of

ppt.gifTest presentatiePPT.ppt (116,5 KB)

Test presentatiePPS.pps

Test presentatiePPT.ppt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.