Ga naar inhoud

Harde schijf stuk?


Aanbevolen berichten

Hallo

De laatste tijd krijg ik iedere keer als ik de pc start een blauw scherm met tekst waar staat dat er eventueel problemen zijn met mijn harde schijf,ik start daarna terug op en dan is alles ok.

De harde schijf is gecontroleerd door de mens van de winkel waar ik de pc van heb en vind niets,maar ik krijg nog steeds de melding.

Hopelijk kunt u mij helpen en dank bij voorbaat.

Groeten

Joel Loose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt niet uit:)

gaat het hier om een Normale pc of een laptop?

als je een gewoone pc hebt dan moet je gewoon weg de pc los draaien dan naast die fan op het moederbord zitten geheugenbankjes.

als je er 2 van in hebt zitten haal je er 1 uit. je laat hem opstarten op 1 geheugenbankje.en een keer op de andere.Heb je alleen een enkele geheugenbank dan moetje een geheugenbankje regelen ( dus de enkele er uithalen en voor de test bankje vervangen) deze in je pc stoppen en als die dan nog niet opstart dan kunnen we je werkgeheugen weg strepen dan is die gewoon goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.