Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows Movie Maker Probleem


Gast Supertjap

Aanbevolen berichten

Gast Supertjap

Hallo,

Ik heb een film gemaakt op windows movie maker. Ik ben redelijk professioneel met dit programma dus het hoeft niet op de dummy manier uitgelegd te worden (ga ik van uit:viking: )

Het probleem:

Ik heb 2 filmpjes op mijn mobiele telefoon gemaakt.

Ze waren allebei .mp4 bestanden, en die worden niet ondersteund door WMM.

Dus ik heb een programma gebruikt om er .avi bestanden van te maken. Nu worden ze wel ondersteund. Alles leek goed te gaan bij de voorvertoning van het complete filmpje.

Maar als ik de functie '' opslaan op deze computer '' gebruik en ik open het filmpje met windows media player of VLC, dan krijg ik ineens als ik bij het filmpje die ik erin heb geplakt een heeeeel dun streepje te zien. Dit streepje beweegt wel maar niet te zien wat er gebeurd, ik ga er natuurlijk van uit dat dit mijn filmpjes van mn mobiel voorstellen.

Weet iemand hoe ik deze filmpjes op een normaal formaat krijg?

P.S.

Ik heb al geprobeerd om het met een film programma zoals Hypercam 2 te filmen vanaf WMM, maar dan krijg je zwart beeld..

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Supertjap

Bedankt voor je hulp, maar ik heb t zojuist opgelost.

Ik heb het filmpje in VirtualDub gezet en opnieuw naar .avi geconverteerd. en toen deed hij het wel..

ik zit intussen met een nieuw probleem, maar daar maak ik wel een nieuwe topic voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.