Ga naar inhoud

[OPGELOST] Keuze nieuwe grafische kaart gta 4


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

Onlangs heb ik een grafische kaart gekocht bij pixmania om gta 4 goed te kunne spelen. Alles werkte goed totdat die kaart het na 2 maanden begaf.

Ik zond hem terug naar pixmania maar nu blijk deze onherstelbaar te zijn. Ik kreeg dus een soort van waardebon waarmee ik voor 140 euro materiaal mag kopen bij pixmania natuurijk. Voor mij geen probleem maar ik zou nu toch een deftige kaart willen aankopen die gta 4goed kan draaien. Ik had gedacht aan een kaart uit de radeon hd serie maar ik kan niet echt kiezen en veel verschil ken ik niet echt.

Mijn vorige (kapotte) kaart was een twintech geforce 9800gt 1gb en daarop draaide gta 4 perfect. Voor het moment heb ik dus een onboard grafische kaart en dat steekt tegen na een tijdje( je kan daar echt niets op draaien hé)

Mijn configuratie is:

mobo: foxconn a6vmx

2gb ram (kingston 800mhz)

cpu: amd athlon 64 x2 4600+ 2.4 ghz

500gb hd

Als jullie mij wat tips kunnen geven over de keuze van de kaart dan zou ik al zeer tevreden zijn. Het moet wel van pixmania komen anders ben ik niks met mn spaarpotje van 140 euro (wel stom maar kben al blij dak et krijg) en het moet een pci e kaart zijn.

site: http://www.pixmania.be/be/nl/home.html

Bedankt op voorhand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info

Wat is RMA precies? Ik ben niet zo op de hoogte van de garanties bij online winkels.

Anders kan ik nog steeds contact opnemen als het een betere oplossing is. Ze hebben namelijk zelf vandaag 140 euro in mijn pix spaarpot gestoken zonder dat ik het gevraagd had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RMA staat voor Return Material Autorisation.

betekent dat het bedrijf waar je een defect stuk hardware hebt gekocht jou een nieuwe moet geven.

met andere woorden, ze moeten je een precies dezelfde kaart terug geven.

aan de andere kant.. leg een paar euro bij en koop deze

SAPPHIRE TECHNOLOGY RADEON HD 4870 - 1 GO GDDR5 - PCI-EXPRESS 2.0 comparer prix acheter discount promotion PIXmania.be - Belgique

misschien in overleg met pixmania dat je deze kaart terug wilt hebben voor jou kaart en dat je het prijsverschil terug betaalt en dat pixmania de verzendkosten voor rekening neemt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad dat ik het zo ga oplossen. Uiteindelijk is het niet mijn fout dat de kaart kapot ging en zo wordt het normaal gezien ook geregeld. De klant betaald voor de verzendkosten naar pixmania en zij moeten normaal gezien dan de kosten voor het terugsturen betalen

Bedankt voor de info Yannick! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.