Ga naar inhoud

22 inch scherm


Aanbevolen berichten

mijn pc is buiten gebruik en nu had ik nog een reserve pc'ke staan en heb daar mijn 22 inch-scherm op aangesloten maar bij het opstarten komt ie dan niet verder dan het opstartscherm van MSI en daar blijf ie hangen en start niet verder door als ik het 22 inch vervang door een 17 inch beiden van Samsung dan doet ie het wel gewoon.

Moederbordnaam MSI KT4V (MS-6712)

Video kaart nVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (Asus V9180)

CPU Type AMD Athlon XP, 2000 MHz (15 x 133) 2400+

Scherm Samsung SyncMaster 2223 NW

is het mogelijk dat deze het grote scherm niet aankan of wat is hier aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het eerlijk gezegd raar dat je grafische kaart te zwak is...

Omdat je kaart maximaal 2048x1536 aankan, moet die ook wel 22" aankunnen.

Ik heb dezelfde kaart gehad, en een Athlon XP 3800+ en die kon een 20" scherm van Samsung 2032BW aansturen...

Ik zou zeggen misschien de drivers, maar die worden niet geladen tijdens de POST.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast [S]Darkness

Jou grafische kaart kan de resolutie niet weergeven van het scherm je hebt een vrij oude pc tegenwoordig je zal een agp kaart moet aanschaffen die schaars te krijgen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het opstarten komt ie dan niet verder dan het opstartscherm van MSI en daar blijf ie hangen en start niet verder door als ik het 22 inch vervang door een 17 inch beiden van Samsung dan doet ie het wel gewoon.
moet hier toch even op terug komen en denk niet dat de videokaart het niet aankant want heb hem nu enkele dagen in gebruik en nu begint hij ook bij het opstarten met 17 inch scherm dit euvel te vertonen en als ik hem dan uitzet de stekker van het scherm uittrek en terug insteek dan doet ie het wel weer moet er ook nog bij vertellen dat ik hier de stroom naar de pc ook moet uitzetten anders lukt het nog niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je grafische kaart kan dit echt wel aan hoor! Het is niet dat in 2D het bios scherm zo moeilijk is om te renderen(als er al wat te renderen valt)!

Ik denk dat je moederbord of voeding stilaan aan het kapot gaan is.

Dat kan die symptomen wel veroorzaken.

De vraag is of het wel de moeite waard is om je moederbord/voeding te gaan vervangen.

Kan je beter ineens doorsparen voor een nieuwe computer, tenzij je dat perse wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je grafische kaart kan dit echt wel aan hoor! Het is niet dat in 2D het bios scherm zo moeilijk is om te renderen(als er al wat te renderen valt)!

Ik denk dat je moederbord of voeding stilaan aan het kapot gaan is.

Dat kan die symptomen wel veroorzaken.

De vraag is of het wel de moeite waard is om je moederbord/voeding te gaan vervangen.

Kan je beter ineens doorsparen voor een nieuwe computer, tenzij je dat perse wilt.

bedankt voor de reactie en ben niet van plan deze te laten repareren is maar een vervanger daar mijn pc zijn MB het heeft begeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.