Ga naar inhoud

vensters niet volledig bij openen


Gast koenlem

Aanbevolen berichten

beste...heb waarschijnlijk één of andere instelling onbewust geactiveerd

maar als ik google of internet browser of koppeling op bureaublad start krijg ik steeds een(onvolledig) half venster dat ik dus steeds moet vergroten

hoe zet ik dit terug recht??

thks koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat bedoel ik zo zou ik het terug graag hebben

vroeger had ik dit probl niet

zoals ik zei zal wss onbewust een instelling ontregeld hebben??

toch bedoeling dat volledig venster in 1 keer opent..nergens meer klikken

thks

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar voor internet browser en google is het ok als ik op snelkoppeling(bureaublad) klik...andere zoals deze site+incredimail gaan dan weer gedeeltelijk open??? zonder dat ik instelling heb gewijzigd

een tip om dit te herstellen(voorkomen)

thks koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is zeer simpel. Als je de instellingen van internet explorer wilt wijzigen sluit je eerst internet explorer volledig af. Vervolgens open je het éénmaal, je maximaliseert het dus je maakt het groot. En als dit gedaan is sluit je internet explorer terug af. Internet explorer kijkt gewoon naar de status van het eerste venster dat je geoepent hebt als je het klein sluit zal het de volgende keer klein openen, open je meerdere vensters dan wijzigt hij niets aan je instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

men snelkoppeling naar deze site + nog andere heb ik aangeklikt=OPENEN HALF daarna gemaximaleseerd en gesloten

NADIEN ECHTER NOG STEEDS HALF ALS IK ZE OPEN

HEB HET DAN OVER DE SNELKOPPELINGEN????

DIE VAN MEN INTERNET BROWSER OPENT WEL MAXIMAAL

Nee Nog Niet Helemaal?? Kijk Naar Men Antwoord Op Tip Van Gebruikertje Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.