Ga naar inhoud

fotos die niet verdwijnen


polli

Aanbevolen berichten

bij het gebruiken van een zoekopdracht van windows (vista) naar bepaalde afbeeldingen komen er in de lijst ook afbeeldingen terug, die ik eerder had verwijderd. het rare is dat ik ze niet kan openen en dat ze ook niet in de map te vinden zijn waar ze zogezegd opgeslagen staan. Hoe kan ik ze echt verwijderen?

dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de afbeelding wil verwijderen dan geeft windows mij een bericht dat de afbeelding niet kan verwijdert worden omdat het niet in de juiste map zit. Maar in welke map zit het dan wel? Ik kan ook de naam vanhet bestand niet veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met je schijf op te ruimen. Overbodige en tijdelijke bestanden verwijderen enzo.

CCleaner is hiervoor heel geschikt.

Downloaden, installeren en het programma openen.

In de linkerkolom op het bovenste icoon (cleaner) klikken en dan onderaan links op de knop "analyseren". Na de analyse klik je rechts onderaan op de knop "opschonen". Bevestigen met "ok".

Soms staan er in het register verwijzingen naar de verwijderde bestanden, daarom gaan we nu het register ook opschonen.

Klik op het icoon "problemen" en weer onderaan links op "scan naar fouten".

Na de scan klik je rechts onderaan op "herstel geselecteerde fouten". Bewaar een back-up als er om gevraagd word en klik dan op de knop "herstel alle geselecteerde fouten" en bevestig met "ok". Kilik op sluiten.

Deze procedure van scannen en herstellen herhaal je tot de scan geen fouten meer aangeeft, dan kan je CCleaner sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.