Ga naar inhoud

publisher


marleen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn lap-top staat publisher geinstallerd,op de vaste pc

niet kan ik zelf publisher gratis installeren op de pc?

hoe sla ik een document gemaakt in publisher op in Word?

op de vaste pc heb ik ook geen geluid meer iemand zei mij dat ik dat met de cd-rom kan oplossen maar die heb ik niet meer anderen zeggen dat de geluidsdriver is verwijderd kan ik dit zelf oplossen ,of zal ik hem moeten binnenbrengen in een pc-winkel kan iemand mij helpen hiermee

Groetjes,

Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marleen,

welkom alvast, een hoop vragen zie ik :D

1. Publisher:

- publisher is een betalend programma. Wanneer deze op uw laptop staat heeft u dus waarschijnlijk een cd-tje ervan. publisher behoort tot microsoft office. Normaal gezien kunt u met behulp van dat cd-tje deze ook op uw vaste computer installeren.

2. Publisher bestanden opslaan in word is helaas niet mogelijk. U kunt ze wel opslaan in word maar dan gaan alle figuren verloren. Wat is de exacte reden dat u deze in word wenst op te slaan? Misschien kan ik u dan een oplossing geven

3. Geluid:

controleer even het volgende:

1. open start, klik met rechtermuis op 'deze computer' en kies 'eigenschappen'.

2. ga naar het tabblad 'hardware' en kies 'apparaatbeheer'

3. kijk even na of u hier gele bolletjes ziet met vraagteken. Indien u er ziet, post even hier om welke het gaat.

Meestal kunt u de geluidsdriver ook downloaden via Windows update. Dus probeer dit even

http://update.microsoft.com/

kies 'aangepast'

succes

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marleen,

welkom alvast, een hoop vragen zie ik :D

1. Publisher:

- publisher is een betalend programma. Wanneer deze op uw laptop staat heeft u dus waarschijnlijk een cd-tje ervan. publisher behoort tot microsoft office. Normaal gezien kunt u met behulp van dat cd-tje deze ook op uw vaste computer installeren.

2. Publisher bestanden opslaan in word is helaas niet mogelijk. U kunt ze wel opslaan in word maar dan gaan alle figuren verloren. Wat is de exacte reden dat u deze in word wenst op te slaan? Misschien kan ik u dan een oplossing geven

3. Geluid:

controleer even het volgende:

1. open start, klik met rechtermuis op 'deze computer' en kies 'eigenschappen'.

2. ga naar het tabblad 'hardware' en kies 'apparaatbeheer'

3. kijk even na of u hier gele bolletjes ziet met vraagteken. Indien u er ziet, post even hier om welke het gaat.

Meestal kunt u de geluidsdriver ook downloaden via Windows update. Dus probeer dit even

http://update.microsoft.com/

kies 'aangepast'

succes

mvg karel

Hallo Karel,

er staat een geel bolletje met vraagteken bij MULTI-MEDIACONTROLLER ik probeerde via update maar het lukt niet,bedankt voor de verjaardagsgroeten.

Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Karel,

Ik heb briefhoofding gemaakt in publisher,die ik wil gebruiken als ik sollicteer oa.hoe kan ik dit opslaan om er makkelijk in te werken?

Alvast beedankt,

Groetjes,

Marleen

Je kan die opslaan als een jpg afbeelding. Die afbeelding kan je dan weer invoegen in een word-dokument in de hoofding sectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Karel,

er staat een geel bolletje met vraagteken bij MULTI-MEDIACONTROLLER ik probeerde via update maar het lukt niet,bedankt voor de verjaardagsgroeten.

Marleen

Klik even met de rechtermuisknop op dat geel bolletje en kies 'stuurprogramma bijwerken' en klik volgende

volg de instructies

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Microsoft Office - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.