Ga naar inhoud

Hoe kan ik de taal wijzigen in Vista?


Sarah

Aanbevolen berichten

@ karel en vooral Rene

Met interesse de voortgang in dit draadje gevolgd! :-)

Ik heb nog een tip wat SP2 betreft. Het werkte bij mij tenminste prima.

Ik kreeg destijds noch SP1 noch SP2 aangeboden via automatische updates (had te maken met

een overbodige registerkey: vLite).

Ik had SP1 al geïnstalleerd als zelfstandige module voordat ik met Vistalizator het Engels heb

vervangen door het Nederlands. (Net als bij Rene was SP1 dus al aanwezig.)

Daarna heb ik SP2 geïnstalleerd, en ik heb dus gewoon de zelfstandige module klik hier gebruikt.

Gewoon eerst deze module downloaden, en hem dan uitvoeren. Kost je ongeveer een uur, maar

dan heb je in elk geval geen gedoe met taalkwesties.

En dat 'ie veel groter is dan de automatische download, ach... ruimte genoeg toch op de harde

schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ karel en vooral Rene

Met interesse de voortgang in dit draadje gevolgd! :-)

Ik heb nog een tip wat SP2 betreft. Het werkte bij mij tenminste prima.

Ik kreeg destijds noch SP1 noch SP2 aangeboden via automatische updates (had te maken met

een overbodige registerkey: vLite).

Ik had SP1 al geïnstalleerd als zelfstandige module voordat ik met Vistalizator het Engels heb

vervangen door het Nederlands. (Net als bij Rene was SP1 dus al aanwezig.)

Daarna heb ik SP2 geïnstalleerd, en ik heb dus gewoon de zelfstandige module klik hier gebruikt.

Gewoon eerst deze module downloaden, en hem dan uitvoeren. Kost je ongeveer een uur, maar

dan heb je in elk geval geen gedoe met taalkwesties.

En dat 'ie veel groter is dan de automatische download, ach... ruimte genoeg toch op de harde

schijf?

OLLA,

Dank, toch even 1 en ander op 1 rijtje zetten. Maar eerst toch maar aangeven op welk digitale nivo ik zit. Iets van 6 jaar geleden m´n eerste computer gekocht, en eerst 1 half jaar moeten verkennen. Daarna ben ik naar Spanje verhuist en heb wel veel gecomputerd maar enkel in ``Locutorio´s- openbare internetgelegenheden. Dus meestal geldzaken geregeld, of woningen gzocht. Nu, sinds 2 weken zit ik weer thuis achter het internet. Het nivo is dus behoorlijk basic.

Maar volgens mij is de situatie, spreek-volgorde niet helemaal gelijk.

Als ik het goed begrijp zou ik nu Sp2 weer moeten desinstaleren, zodat ik de Nederlandse taal via Vistalizator weer terug kan zetten.

Viztalisator heeft n.l. nog geen taalppaketten voor Sp2.

En vervolgens Sp2 met de zelfstandige module moeten instaleren.

Laat maar horen of ik het zo goed begrepen heb.

Un saluud.....................Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zorgen dat wat er nu van SP2 geïnstalleerd is, éérst wordt verwijderd.

Configuratiescherm > Beveiliging > geïnstalleerde updates weergeven

Als het goed is, is hier te zien wat er geïnstalleerd is dat met SP2 te maken heeft.

Uw huidige SP2 moet in elk geval eerst verwijderd worden.

Als de taal van uw computer nú Nederlands is, prima, mooi zo laten. En anders dus wel

zorgen dat de PC eerst weer in het Nederlands gaat communiceren (mbv. Vistalizator).

En dan dus inderdaad de zelfstandige module downloaden. Zodra de download klaar is (bij

mij duurde dat ongeveer 25 minuten), uitvoeren door hem aan te klikken.

De zelfstandige module is All Language, en dus ook Nederlands. Als uw PC in het Nederlands

communiceert voordat U deze module installeert, dan heeft U Vistalizator verder gewoon niet

meer nodig.

Ik neem aan dat karel doelt op de automatische update, waarvoor kennelijk wél een apart

taalpakket nodig is. Maar in de zelfstandige module zit alles al verwerkt. Hij is alleen 5 keer

zo groot, maar wat geeft dat? Als het maar werkt.

Ik ben tenminste tot nog toe niets tegengekomen in een andere taal. Succes gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen in de nieuwe versie van Vistalizator uitgebracht:

http://froggie.sk/download/Vistalizator_beta.exe

  • Supports Windows Vista SP2

  • Works on Windows Seven RTM (build 7600.16385) - experimental

  • Supports 9 new LIP languages for Windows Vista

  • Program's Help in 7 languages

Installing Vista SP2 is recommended prior to Express installation on new language(s).

Installeren van SP2 is aangeraden vooralleer u taalpakket installeert.

Nu zou het dus moeten werken,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olla,

Gracias, maar het multipel langauge packet geeft enkel engels of slowaaks.

Dit is enkel voor het programma vistalizator zelf dus te vertalen. Inderdaad Engels en Slovaaks.

Maar is de pc intussen in het Nederlands?

Groeten,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Re- taal wijzigen,

De computer loopt nu nog op z´n Spaans. Ik heb de nieuwe versie van vistalizator-beta, dus gedownload. Maar kan ik nu het Nederlandse languagepacket wat ik eerder gedownload heb, en toen dus enkel voor Sp1 werkte-gebruiken.

Voetnoot, als ik er nu met de aanwijzer op ga staan krijg ik de mededeling dat het languagepakket voor Sp2 is.

Un saluud..Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.