Ga naar inhoud

[OPGELOST] nero,advrcntr3.dll


Janny

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb laatst Nero 9 gekocht maar..........

Telkens als ik windows dvd-maker start krijg ik een melding dat het bestand advrcntr3.dll mist. Ook windows media player doet het niet meer en Nero werkt ook niet.

Diverse keren Nero verwijderd (ook met de clean-tool) en weer opnieuw geinstalleerd incl. de updates maar dit helpt niet.

Het betreffende bestand heb ik zelf gevonden in : C\program files\common files\Nero\lib dus hij staat wel in mijn systeem.

Mijn vraag is nu : hoe kom ik van die melding af en dat alles weer normaal werkt

P.S. heb iets gelezen over het bestand aanmelden in het register ????? heb ook al wel wat geprobeerd maar waarschijnlijk deed ik iets fout want kreeg het niet in orde

Wil iemand mij dit proberen uit te leggen ? wat ik nu moet doen

Bij voorbaad dank

Groetjes Janny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download advrntr3.dll

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?advrcntr3

let op dat je beneden moet gaan op

Click here to go the download of advrntr3.dll

Pakt het bestand uit.

Kopier advrntr3.dll en ga naar c:\windows\system32\

en dan plakken.

Ga naar start

Klik op uitvoeren

Typ cmd en dan enter

Typ regsvr32 advrcntr3.dll

En dan op enter.

Juist typen.

Je krijgt een bericht: registratie is geslaagd

Uit cmd gaan is typ exit.

Bestand is niet belangrijk doch kan wel behoorlijk uw systeem in de war brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb computer opnieuw opgestart in de veilige modus Regsvr32 advrcntr33.ll getypt

toen ging het goed - registratie geslaagd computer weer opgestart - DVD maker gestart - Fatal error - reinstallate Nero

Uiteindelijk Nero volledig verwijderd - schijfopruiming - opnieuw opstarten -DVD maker weer gestart - geen melding of error meer Alleen hij brandt niet er staat achteraf NIETS op de schijf hoe kan dat nu weer ?????????

Ga nu proberen Nero weer te installeren

Mischien weet u/jij hoe dat zit met DVD maker ik gebruik dit programma n.l. ook regelmatig maar kan hier nu ook niets meer mee

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.